کاهش فراوری نفت اوپک پلاس درست رسانه ای نشده است

به گزارش مجله مدیریت ناب، رئیس جمهور آمریکا در توئیتر میزان کاهش فراوری نفت بر اساس توافق اوپک پلاس را با آنچه در رسانه ها عنوان شده متفاوت گفت.

کاهش فراوری نفت اوپک پلاس درست رسانه ای نشده است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حساب کاربری خود در توئیتر میزان کاهش فراوری نفت بر اساس توافق اوپک پلاس را با آنچه در رسانه ها عنوان شده متفاوت گفت.

ترامپ در پیغام توئیتری خود گفته است: از آنجا که در درگیر مذاکرات بوده ام، به طور دقیق باید بگویم که میزان مورد انتظار برای کاهش فراوری نفت اوپک پلاس 20 میلیون بشکه در روز است نه 10 میلیون بشکه که (در رسانه ها) گزارش شده است.

دونالد ترامپ در ادامه اضافه نمود: اگر حتی چیزی هم نزدیک به این میزان اتفاق افتد و دنیا تجارت را بار دیگر از سر گیرد، صنعت انرژی خیلی زودتر از آنچه پیش بینی شده دوباره قدرتمند خواهد شد.

رئیس جمهور جنجالی آمریکا همچنین در این پیغام خود از کسانی که با او در زمینه مذاکرات کاهش فراوری نفت مشارکت نموده اند، به ویژه عربستان و روسیه قدردانی نموده است.

اعضای گروه اوپک پلاس در خاتمه نشست مجازی خود در شامگاه یکشنبه توافق کردند تا برای کمک رساندن به بازار نفت و بخش هایی از این صنعت در دنیا که از بحران کرونا آسیب دیده اند، فراوری خود را کاهش دهند.

گروه اوپک پلاس شامل اعضای سازمان فراوریکنندگان نفت، اوپک به علاوه بعضی دیگر از کشورهای فراوریکننده نفت غیر عضو این سازمان است.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 906

به "کاهش فراوری نفت اوپک پلاس درست رسانه ای نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش فراوری نفت اوپک پلاس درست رسانه ای نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید