مراسم عزاداری محرم در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می گردد

به گزارش مجله مدیریت ناب، مراسم عزاداری محرم به مدت 5 شب به همت هیئت ابناءالزهرا (س) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می گردد.

مراسم عزاداری محرم در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، مراسم عزاداری ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان به مدت 5 شب به همت هیئت ابناءالزهرا (س) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می گردد.

در این مراسم، علی غلامی از اساتید دانشگاه با موضوع امام در قتلگاه جهل امت به سخنرانی و محمدرضا امیری فر به مرثیه سرایی می پردازند.

مراسم عزاداری محرم الحرام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از چهارشنبه 5 شهریور تا یکشنبه 9 شهریور به مدت 5 شب از ساعت 17:30 تا نماز مغرب و عشا در مقبره شهدای گمنام پردیس نیایش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی واقع در تقاطع بزرگراه هاشمی رفسنجانی و خیابان ولیعصر برگزار می گردد.

این مراسم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و در فضای باز برگزار می گردد و پارکینگ های دانشگاه در اختیار عزاداران قرار می گیرد.

همچنین پخش زنده هیئت ابناءالزهرا (س) به وسیله صفحه اینستاگرام هیئت به نشانی https://Instagram.com/abna-o-zahra قابل دسترس است.

4118/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1136

به "مراسم عزاداری محرم در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم عزاداری محرم در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید