در تماس تلفنی باهمتای ارمنی؛ لاوروف خواهان خاتمه درگیری ها در قره باغ شد

به گزارش مجله مدیریت ناب، تهران (پانا)- وزیر خارجه روسیه در تماس تلفنی با همتای ارمنستانی خود اعلام نمود که از باکو و ایروان می خواهد تا هر چه زودتر به تنش ها در قره باغ انتها دهند.

در تماس تلفنی باهمتای ارمنی؛ لاوروف خواهان خاتمه درگیری ها در قره باغ شد

جهت دریافت خدمات قیمت طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه ای گفت که سرگئی لاوروف وزیر خارجه این کشور با زهراب مناتسکانیان همتای ارمنستانی خود در مورد شدت دریافت تنش ها در قره باغ به صورت تلفنی تبادل نظر نموده است.

وزارت خارجه روسیه در این خصوص گفت که در این تبادل نظری تلفنی، لاوروف از افزایش تلفات غیرنظامیان در درگیری های قره باغ ابراز نگرانی کرد و از باکو و ایروان خواست تا هر چه زودتر به تنش ها در این منطقه انتها دهند.

وزیر خارجه روسیه در این رایزنی تلفنی همچنین آمادگی مسکو برای حل و فصل بحران در قره باغ را مطابق با چارچوب مذاکرات مینسک مورد تأکید قرار داد.

لازم به ذکر است، چندی پیش جمهوری آذربایجان و ارمنستان در امتداد خط مرزی منطقه مورد مناقشه قره باغ مواضع یکدیگر را گلوله باران کردند. به دنبال این حادثه، ارمنستان با اعلام حالت جنگی فراخوان عمومی داد و مردم را به خدمت زیر پرچم فراخواند؛ جمهوری آذربایجان نیز متقابلاً حالت جنگی گفت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1122

به "در تماس تلفنی باهمتای ارمنی؛ لاوروف خواهان خاتمه درگیری ها در قره باغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در تماس تلفنی باهمتای ارمنی؛ لاوروف خواهان خاتمه درگیری ها در قره باغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید