تامین اعتبار 5 میلیارد تومانی برای پروژه اورژانس هسته ای بوشهر

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرنگاران/بوشهر استاندار بوشهر از تامین اعتبار 5 میلیارد تومانی برای پروژه اورژانس هسته ای بوشهر اطلاع داد.

تامین اعتبار 5 میلیارد تومانی برای پروژه اورژانس هسته ای بوشهر

عبدالکریم گراوند در نشست ویدئو کنفرانس با فرمانداران استان بوشهر که با موضوع آنالیز پروژه های عمرانی برگزار گردید، اظهار کرد: با پیگیری های اجرا شده 2.5 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و 2.5 میلیارد تومان هم از اعتبارات وزارت بهداشت برای تکمیل اورژانس هسته ای بوشهر اختصاص یافت.

وی یادآور شد: تامین این میزان اعتبار نقش مهمی در تکمیل پروژه مهم اورژانس هسته ای برای استان بوشهر دارد.

این مسئول با اشاره به اولویت بندی پروژه های عمرانی در شهرستانها افزود: حوزه معاونت عمرانی استانداری، نقشه راه پروژه های عمرانی استان را به تفکیک شهرستانی تدوین کند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه پروژه های سفر هیات دولت به استان برای اجرا و تامین اعتبار، تفکیک شهرستانی گردد، افزود: پروژه های عمرانی در شهرستان ها با نظر فرمانداران تامین اعتبار می شوند، ضمن اینکه تفکیک شهرستانی پروژه های دستگاه های اجرایی هم باید تعیین گردد.

مقام عالی دولت در استان بوشهر تاکید نمود: در اولویت بندی اجرا و تامین اعتبار پروژه های شهرستانی، فرمانداران مسائل عمده شهرستانها را مد نظر داشته باشند، یکی از مسائل جدی استان مسئله آب است که نباید از این مشکل غافل شویم.

وی توضیح داد: شیوه جدید توزیع اعتبارات در استان، هدفگذاری برای خاتمه سال است و سازمان برنامه و بودجه، معاونت عمرانی، فرمانداران و تمام دستگاه های اجرایی مکلف هستند سال اقتصادی را در بهمن ماه تمام نمایند.

استاندار بوشهر یادآور شد: توزیع اعتبارات دقیقه 90 بازخورد خوبی برای استان نخواهد داشت و سازمان برنامه و بودجه استان این رویه را تغییر دهد.

عبدالکریم گراوند یادآور شد: در حالی که اعتبار ارزش افزوده شهرداری ها در سال 96 کمتر از 650 میلیارد تومان بوده این رقم سال جاری به 810 میلیارد تومان رسیده و لازم است شهرداری ها توجه به عمران شهری را در تدوین پروژه ها لحاظ نمایند.

وی تاکید نمود: فرمانداران از ظرفیت منابعی که در اختیار دهیاری ها قرار گرفته است استفاده نمایند ضمن اینکه نظارت جدی بر منابع در دسترس دهیاری ها صورت گیرد.

این مسئول اعلام کرد: یکی از فرصت های خوبی که بعد از کرونا در استان ایجاد شد استفاده از ظرفیت ویدئو کنفرانس است که در وقت و هزینه هم صرفه جویی می نماید لذا فرمانداران و دستگاه های اجرایی از این امکان برای نشست ها و جلسات خود استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 885

به "تامین اعتبار 5 میلیارد تومانی برای پروژه اورژانس هسته ای بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین اعتبار 5 میلیارد تومانی برای پروژه اورژانس هسته ای بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید