با قیمت پایین چیدمان خانه را نو کنید

به گزارش مجله مدیریت ناب، برای مجذوب کننده کردن خانه هیچگاه دیر نیست. تغیرات کوچک و ساده می تواند به خانه حس و حال ساحلی یا آرامش کلبه های کنار دریاچه را بدهد.

با قیمت پایین چیدمان خانه را نو کنید

همه انسان ها تمایل دارند که خانه ای زیبا و ایده آل داشته باشند تا بعد از یک روز پر مشغله و پر استرس در منزل خود استراحت نمایند و به آرامش برسند. یکی از عوامل تاثیر گذار برای رسیدن به آرامش چیدمان وسایل منزل و طراحی منزل است. در این مطلب از خبرنگاران به بیان ایده های مجذوب کننده و خاص در چیدمان منزل می پردازیم.

ایده های مجذوب کننده و خاص در چیدمان منزل

طراحی منزل بر روی روحیه شما و افراد خانوادتان تاثیرگذار است و اگر منزل شما از طراحی دکوراسیون زیبایی برخوردار نباشد ممکن است در روحیه شما تاثیر منفی بگذارد.

طرح های گل گلی از ایده های مجذوب کننده و خاص در چیدمان منزل

بازار طرح های گلی این روزها بسیارداغ است. اگر دوست داشتید این طرح را در خانه داشته باشید، همین روزهای تابستانی برترین زمان است و بیشترین جلوه را به خانه می دهد. از کاغذ دیواری و کوسن گرفته، تا پرده حمام هر گوشه ای می توان از طرح های گلدار استفاده کرد و به راحتی می توان در هر گوشه از خانه تکه ای از طبیعت را آورد. با استفاده از این روش دیگرهرگز نگران پژمرده شدن گل ها نخواهید بود.

رنگ سبز را در چیدمان خانه جای دهید

از چند سال پیش که سبز رنگ سال شد، شیفتگان آن بیشتر و بیشتر شدند. این رنگ تازگی و شادابی می آورد و به راحتی فضای خانه را به روز می نماید. یک دیوار را رنگ بزنید یا وسایل قدیمی را بازسازی کنید با این کار احساس خواهید کرد که در طول فصل در تپه های تابستانی گشت و گذار می کنید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب تنها یک قدم تا چیدمانی شیک فاصله دارید! سر بزنید.

گیاهان رونده از ایده های مجذوب کننده و خاص در چیدمان منزل

شما حتما این گیاهان را در فضای باز و آلاچیق دیده اید اما این گیاهان در فضای داخلی خانه هم بسیار چشمگیر هستند. می توانید در اتاق پذیرایی از گیاهان رونده به شکلی بسیار خلاقانه مثل یک اثر هنری، پشت مبلمان بهره ببرید. گیاهی مثل پیچک درختی می تواند در هر فضایی حال و هوای آرامش بخش جنگل را تداعی کند.

در چیدمان خانه جایی برای پروانه ها باز کنید

ممکن است در نگاه اول غیر معمول به نظر برسد، اما به پروانه ها می توان اعتماد کرد، آن ها کار خود را خوب می دانند. از کاغذ دیواری گرفته تا فرش، طرح پروانه ای همیشه به روز و بسیار فانتزی است. این طرح فوق العاده پروانه ای راهی امن برای اجرای این طرح است، بی آنکه زیاده روی کنید. این تابلوها را بالای تخت، مبل یا حتی سرویس بهداشتی آویزان کنید تا قسمتی از طبیعت به خانه وارد گردد.

انتخاب درست پارچه از نرم ترین ترفندهای چیدمان خانه است

مخمل و جیر برای ماه های سرد و کرباس و لنین برترین انتخاب برای تابستان هستند. می توانید به راحتی تاج تخت را پارچه ای کنید و در اتاق خواب قرار دهید تا حس وحال کلبه های ساحلی را القا کند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب برترین روش چیدمان مبل در خانه کوچکرا بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 2 آبان 1401 بروزرسانی: 2 آبان 1401 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 2106

به "با قیمت پایین چیدمان خانه را نو کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با قیمت پایین چیدمان خانه را نو کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید