آقازاده قسمت بیست و هفتم؛ اتحاد آقازاده ها...!

به گزارش مجله مدیریت ناب، قسمت بیست و هفتم سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و طراحی و تهیه کنندگی حامد عنقا آدینه 5 دی ماه 1399 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

آقازاده قسمت بیست و هفتم؛ اتحاد آقازاده ها...!

در خلاصه داستان این قسمت آمده است: رابطه نیما و حامد در زندان کم کم شکل متفاوتی به خود می گیرد؛ نیما نمی خواهد قربانی عظیم بازی حاج حسن باشد.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت بیست و هفتم سریال آقازاده اینجا کلیک کنید

نیما با حضور در زندان پفراینده اش روز به روز سنگین تر و تکمیل تر می گردد. حاج محسن که در غیاب حامد پفراینده را پیش می برد، نیما را از فرجامی که در انتظارش است مطلع می نماید، اما نیما هنوز هم خودش را از تک و تا نمی اندازد.

بخوانید

آقازاده قسمت بیست و پنجم؛ آقازاده در راستا سقوط

آقازاده قسمت بیست و چهارم؛ انتها راه دختر

در پفراینده قتل الکس هم همه شواهد بر علیه حامد است و او برای اثبات بی گناهی اش کار دشواری در پیش دارد. فضای زندان هم خیلی زود برای حامد هم مانند نیما فضایی پر تنش و خطر می گردد کسانی در بند به طرق مختلف برای او دردسر درست می نمایند.

این جاست که آقازاده ها کمی به هم نزدیک می شوند. نیما وقتی حامد را زیر دست و پای چند زندانی می بیند به کمکش می رسد و اولین جرقه تغییر زده می گردد. در ادامه هم سلولش را عوض می نماید تا کنار حامد باشد.

حاج رضا بالاخره پاشنه کفشش را ور می کشد و تصمیم می گیرد در این گیر و دار نقشی به عهده گیرد. او هم به دیدار نیما می رود و هم پدرش. از هر دو نیز می خواهد که با همکاری در پفراینده هایشان و روشن کردن خط و ربطشان با حسن، خود را از مهلکه پیش رویشان نجات دهند.

نیما با شرایط احساسی ای که پیدا نموده است کمی به سمت حاج رضا متمایل می گردد، اما بحری بی خبر از هر آن چه حاج حسن بر علیه او و پسرش نموده است همچنان به او وفادار می ماند. البته در این وفاداری ترس از جانش نیز بی تاثیر نیست.

داستان نیما با چرخشی صد و هشتاد درجه ای از داستان یک آقازاده کثیف به داستان یک آقازاده قربانی تبدیل می گردد. حاج رضا که به دیدار پسر خودش نرفته است به دیدار نیما می رود و خود حامد هم از تفاوت نیما داخل و بیرون زندان می گوید.

از اواسط داستان و با اشاره ای که به فرزندخواندگی نیما شد تغییراتی این چنینی در فرایند داستان قابل پیش بینی بود، اما این که، چون نیما با فردی بالادست خودش در ارتباط بوده است و او حالا پشتش را خالی نموده دلیل بر قربانی بودن نیما نیست.

نیما تا قبل از به وزارت رسیدن پدرش فسادی نبود که در آن دست نداشته باشد. بعد از وزارت هم فقط در یک معامله با حاج حسن شرکت کرد که آن هم هیچ وقت به پایان نرسید. این که زمانی هر اشتباهی که نیما می کرد توسط بازپرس تحت امر حاج حسن لاپوشانی می شد دلیل بر قربانی بودن نیما نیست و اشک و گریه های او هم هیچ تغییری در این واقعیت ایجاد نمی نماید.

حالا که همه چیز بر علیه حاج حسن شده است و داستان به سمت گرفتاری او پیش می رود، ای کاش سازندگان آقازاده کمی هم به زندگی او بپردازند. همانطور که سیر تا پیاز زندگی نیما، مهمانی ها، اطرافیانش و امیالش و ارتباطاتش به نمایش در آمد حتما زندگی حاج حسن هم جنبه های جذابی برا افشا دارد. آیا او هم در دور برش روابطی با دیگر مفسدان دارد؟ آیا خطا های او را هم کسانی پاک می نمایند؟ آیا او هم، در تصویری عظیم تر و با منطق طراح سریال آقازاده، قربانی است؟

منبع: فرارو
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1367

به "آقازاده قسمت بیست و هفتم؛ اتحاد آقازاده ها...!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقازاده قسمت بیست و هفتم؛ اتحاد آقازاده ها...!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید