30واحد مسکونی در منطقه زلزله زده سنگک تکمیل می گردد

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرنگاران: معاون عمرانی استاندار مرکزی از تکمیل بخش 30واحدی در سنگک ساوه اطلاع داد.

30واحد مسکونی در منطقه زلزله زده سنگک تکمیل می گردد

جهت دریافت خدمات اجرای معنی روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از اراک، مهدی زندیه وکیلی در بازدیداز دفتر این خبرگزاری در استان مرکزی، با اشاره به سلامت بالای اداری در بخش عمرانی استان گفت: در استان مرکزی از توان بالای فنی و اجرایی برخوردار هستیم که همین ظرفیت و توانمندی ها در استان سبب شده تا در حوزه های مختلف عمرانی پیروز باشیم.

وی اضافه نمود: در حال حاضر چند پروژه مهم و تاثیرگذار در توسعه و پیشرفت استان همچون تطویل باند فرودگاه اراک و نیز اجرای پروژه ساخت و تکمیل بیمارستان ولیعصر(عج) اراک که براساس پیش بینی اجرا شده تا سال آینده بخش عمده اسکلت بتنی این بیمارستان انجام می گردد.

زندیه وکیلی توضیح داد: امیدواریم با تکمیل و توسعه فرایند حوزه فرودگاهی بتوانیم پروازهای عمره را از این فرودگاه داشته باشیم.

معاون عمرانی استاندار مرکزی با اشاره به فعالیت های اجرا شده در منطقه زلزله زده سنگک ساوه گفت: باتوجه به اقدامات خوبی که انجام گرفته بخشی از واحدهای این منطقه بازسازی و تحویل شده و 30واحد نیز براساس برنامه ریزی تا پیش از سرمای زمستان تحویل می گردد.

زندیه وکیلی به توسعه در بخش روستایی استان اشاره و توضیح داد: در حوزه روستایی و در بخش خرد سرمایه گذاری خوبی اجرا شده تا بتوانیم زیرساخت های مربوط به توسعه اشتغال در این روستاها فراهم آید.

وی بااشاره به حوزه حمل و نقل در اراک اضافه نمود: مطالعات اجرایی برای راه اندازی شبکه ریلی در بخش حمل و نقل عمومی شهر اراک شروع و در حال اجرا است تا بتوانیم به منظور کاهش آلودگی هوا و توسعه حوزه حمل و نقل عمومی، ایجاد بسترهای لازم برای این بخش را فراهم آوریم.

مدیرخبرنگاران استان مرکزی نیز در این بازدید ارائه گزارشی از عملکرد و آمار خبری این خبرگزاری در سطح استان مرکزی به تشریح برنامه ها و چشم اندازهای خبرگزاری در استان پرداخت.

ی

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 851

به "30واحد مسکونی در منطقه زلزله زده سنگک تکمیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30واحد مسکونی در منطقه زلزله زده سنگک تکمیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید