گزارش امانی از شرایط محله یافت آباد جنوبی ، رها شدن فاضلاب مردم را آزار می دهد

به گزارش مجله مدیریت ناب، عضو شورای شهر تهران گزارشی از بازدید اخیرش از محله مهر آباد جنوبی ارائه کرد و گفت: رها شدن فاضلاب در جوی مردم را آزار می دهد.

گزارش امانی از شرایط محله یافت آباد جنوبی ، رها شدن فاضلاب مردم را آزار می دهد

به گزارش خبرنگاران، ناصر امانی با قرائت گزارش از بازدید اخیر خود از یکی از محلات منطقه 18 گفت: اخیرا از محله یافت آباد جنوبی بازدید کردم. ریزدانه بودن مسکن یکی از مسائل 40 ساله این محله است که هنوز احیاء نشده است. امیدواریم با یاری شهردار منطقه، شرایط برای نوسازی خانه های اهالی این محله فراهم گردد.

او با بیان اینکه در یک سال اخیر عملکرد کمیسیون ماده 5 برای حل مشکل بافت فرسوده در این منطقه خوب بود و شرایط برای رونق ساخت و ساز مهیا شده بود، ادامه داد: اما هنوز این تصمیمات در سامانه بارگذاری نشده و جالب است بدانید که تنها سه دستگاه اتوبوس در این ناحیه فعالند که بسیار فرسوده هستند و شهروندان را با مسائلی روبرو نموده است.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه پروژه های معارض یکی از موانع اجرای پروژه های عمرانی و توسعه ای است که امیدواریم هر چه سریعتر این معارضان برطرف شوند، گفت: زمینی در کنار بوستان ملاصدرا در مجاورت بزرگراه آزادگان در نظر گرفته شده تا در آنجا خاتمهه ساخته گردد که امیدواریم با راه اندازی این سامانه مسائل حل گردد.

امانی با بیان اینکه سرانه فضای سبز در محله یافت آباد جنوبی مطلوب است؛ اما احتیاج به بازسازی دارد، توضیح داد: سرانه بهداشت و درمانی در این محله اصلا وجود ندارد و سوله مدیریت بحران منطقه که به عنوان سالن ورزشی مورد استفاده بود، بسته بوده تا تحویل سازمان مدیریت بحران داده گردد و رئیس این سازمان هم اعلام نموده در حال برنامه ریزی هستند تا مسئله ای برای ورزش بانوان ایجاد نگردد.

او با بیان اینکه شهرداری تهران باید با اداره برق تفاهم نامه امضاء کند تا تیرهای برق سریعتر جابجا شوند، گفت: فاضلاب این ناحیه کمتر از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و رها شدن فاضلاب در جوی مردم را آزار می دهد.

محمد جواد خسروی شهردار منطقه 18 نیز با تاکید بر اینکه 50 درصد پارسل ها در این منطقه زیر 100 متر هستند و بخش عمده ای از معابر کمتر از شش متر دارند، اضافه کرد: 68 درصد زمین هایمان در حریم آزادگان قرار گرفته است و مهمترین دغدغه مردم ساختن ساختمان های 30 تا 40 متری و جدا کردن فضاها است، البته ما در پی ساخت پارکینگ، خاتمهه تاکسیرانی و سوله های ورزشی هستیم.

خسروی با تاکید بر اینکه زیرساخت های این محله تا خاتمه سال ارتقاء می یابد، اضافه کرد: امیدواریم تا خاتمه سال فاضلاب محله مهر آباد جنوبی به شبکه فاضلاب متصل گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 تیر 1402 بروزرسانی: 13 تیر 1402 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 2215

به "گزارش امانی از شرایط محله یافت آباد جنوبی ، رها شدن فاضلاب مردم را آزار می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش امانی از شرایط محله یافت آباد جنوبی ، رها شدن فاضلاب مردم را آزار می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید