گلکسی S21 فن ادیشن شاید 21 دی معرفی شود

به گزارش مجله مدیریت ناب، هفته گذشته سایت SamMobile گزارش داد که گوشی گلکسی S21 فن ادیشن احتمالا در ماه ژانویه معرفی می شود. اما تعدادی از افشاگران فعال در توییتر این خبر را رد کردند و گفتند این گوشی بسیار زودتر راهی بازار می شود. اما حالا، برخی از افشاگران می گویند که این گوشی در ماه ژانویه رسما معرفی می شود.

گلکسی S21 فن ادیشن شاید 21 دی معرفی شود

در همین زمینه، یکی از افشاگران معروف به نام Jon Prosser گفته که سامسونگ در تاریخ 11 ژانویه (21 دی) از گوشی گلکسی S21 فن ادیشن رونمایی می کند. بر اساس گزارش های مختلف، سامسونگ قصد داشته در ماه جاری یعنی اکتبر این گوشی را معرفی کند ولی به علت کمبود تراشه، آینده آن در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

در ابتدا گفته می شد که سامسونگ به طور کلی پروژه ساخت این گوشی را کنار گذاشته است ولی حالا به نظر می رسد چنین اتفاقی نخواهد افتاد و در عوض معرفی آن به تاریخ 21 دی موکول شده است. از طرف دیگر، سامسونگ چند روز قبل بیان نمود که در تاریخ 20 اکتبر (29 مهر) رویداد آنپکد را برگزار می کند.

برخی منابع بیان نمودند که احتمالا در این مراسم شاهد معرفی گلکسی S21 فن ادیشن خواهیم بود ولی حالا بر اساس گفته های افشاگران مختلف، در این مراسم گوشی S21 فن ادیشن معرفی نمی شود. به همین علت معلوم نیست که سامسونگ در این رویداد می خواهد از چه محصول یا محصولاتی رونمایی کند.

از طرف دیگر، اوایل سال 2022 گوشی های سری گلکسی S22 معرفی می شوند که توجهات زیادی را جلب خواهند کرد. بنابراین در چنین شرایطی، گوشی گلکسی S21 فن ادیشن بدون داشتن قیمت بسیار مناسب نمی تواند سروصدای زیادی راه بیندازد. روی هم رفته اگر در ماه ژانویه هم این گوشی معرفی نشود، باید کار آن را تمام شده در نظر بگیریم.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 آبان 1400 بروزرسانی: 15 آبان 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1797

به "گلکسی S21 فن ادیشن شاید 21 دی معرفی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S21 فن ادیشن شاید 21 دی معرفی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید