برترین ایربادز برای گوشی های سامسونگ؛ معرفی 7 مدل پرامکانات

به گزارش مجله مدیریت ناب، محدودیت های استفاده از هندزفری های سیمی موجب شده تا افراد به خرید ایربادزهای بلوتوثی روی بیاورند و شرکت های فعال در حوزه فناوری نیز طیف گسترده ای از این محصولات را در طرح ها و قابلیت های مختلف در بازه های قیمتی گوناگون به کاربران عرضه نموده اند. اگر از کاربران گوشی های هوشمند سامسونگ هستید و بودجه کافی برای خرید یک ایرباد پیشرفته و پرامکانات را دارید، ما را در این مطلب همراهی کنید، چرا که در راهنمای خرید برترین ایربادزها برای گوشی های سامسونگ، به معرفی و آنالیز 7 ایربادز حرفه ای با دنیایی از امکانات پیشرفته خواهیم پرداخت تا خیلی ساده و راحت بتوانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برترین ایربادز برای گوشی های سامسونگ؛ معرفی 7 مدل پرامکانات

هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل گلکسی بادز 2 پرو

طبیعتاً برای گوشی های هوشمند یک برند خاص، محصولات و گجت های هوشمند متعلق به زیست بوم همان برند، سازگارترین گزینه ممکن در بازار به شمار می روند و این موضوع در خصوص ایربادزهای گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ نیز به خوبی صدق می نماید. گلکسی بادز 2 پرو نسبت به نسل قبلی ایربادز پرچم دار سامسونگ از لحاظ طراحی تفاوت خاصی نداشته و صرفاً غول فناوری کره ای به جای روکش براق پلاستیکی، از روکش مات در این محصول استفاده نموده است.

وظیفه فراوری صدا در این محصول قدرتمند سامسونگ به دو درایور ساخت AKG شامل توییتر 5.3 میلی متری برای فراوری و اجرای صداهای صوتی با فرکانس بالا و ووفر 10 میلی متری برای پوشش ضعف پردازش فرکانس های پایین محول شده است. بعلاوه نباید سه میکروفون حذف نویز فعال این محصول را از قلم بیندازیم که با 40 درصد بهبود در مقایسه با مدل قبل، می تواند تا 35 دسی بل از صدای محیط را حذف کند.

گلکسی بادز 2 پرو از بلوتوث 5.3 با برد 60 متر و کدک های استاندارد AAC ،SBC و کدک اختصاصی سامسونگ موسوم به Samsung Seamless Codec پشتیبانی می نماید که به گفته این شرکت، قادر به پخش بلوتوثی محتوای صوتی با عمق 24 بیت است که به گوشی های سامسونگ مبتنی بر One UI 4.0 و بالاتر اجازه می دهد 256 برابر داده بیشتر به ایربادزها ارسال نمایند. این ایربادز سامسونگ به خوبی از پس تکفیک صدای سازها برمی آید و در هنگام پخش موسیقی هیچ اعوجاج صوتی به گوش نمی رسد. گلکسی بادز 2 پرو از گواهی IPX7 پشتیبانی می نماید، به این معنی که این هدفون می تواند تا 30 دقیقه در حداکثر یک متر آب دوام بیاورد.

این ایربادز پیشرفته سامسونگ با دستیارهای صوتی گوگل، بیکسبی و سیری سازگار است و قابلیت Audio 360 آن، حرکات سر را ردیابی می نماید تا حالتی شبیه صدای سه بعدی و فراگیر را شبیه سازی کند. این قابلیت فقط برای گوشی های سامسونگ با One UI 4 یا بالاتر در دسترس است. باتری گلکسی بادز 2 پرو بدون فعال بودن نویز کنسلینگ تا 8 ساعت شارژدهی به کاربران ارائه می دهد و این مقدار با روشن بودن نویز کنسلینگ به حدود 5 ساعت کاهش می یابد. کیس این ایرباد از USB-C و شارژ بی سیم پشتیبانی می نماید و می توانید با آن سه بار هدفون را از صفر تا 100 شارژ کنید.

هدفون بی سیم سونی مدل WF-1000XM4

محصولات سونی احتیاجی به هیچ تعریفی ندارند و هدفون بی سیم مدل WF-1000XM4 این شرکت نیز، یکی از برترین ایربادزهای موجود در بازار برای گوشی های سامسونگ است. این ایربادز فوق العاده باکیفیت سونی از پردازنده تازه Integrated Processor V1 و موتور صوتی DSEE Extreme بهره می برد که موجب بهبود عملکرد نویز کنسلینگ و کاهش مصرف انرژی این محصول می گردد. سونی بعلاوه از یک درایور داینامیک 6 میلی متری تازه برای این ایربادز پیشرفته خود استفاده نموده تا کیفیت صدا و به خصوص عملکرد بیس بهبود یابد و تجربه صوتی لذت بخشی را به کاربران ارائه دهد.

دیافراگم این درایور، منعطف تر و مگنت استفاده شده در آن، حدوداً 20 درصد بزرگ تر است. بعلاوه WF-1000XM4 نخستین ایربادز سونی محسوب می گردد که از کُدک LDAC پشتیبانی می نماید و در نتیجه می تواند صدا را با کیفیت 32 بیت /96 کیلوهرتز و 990 کیلوبایت بر ثانیه به وسیله بلوتوث دریافت کند؛ البته به شرطی که گوشی هوشمند سامسونگی شما نیز از این کدک پشتیبانی کند. این ایربادز از مواد پلی اورتان منحصر به فرد ساخته شده که بسیار انعطاف پذیر هستند تا سطح تماس بین نوک ایرباد و کانال گوش را به حداکثر برسانند و فضاهای موجود را برای عایق سازی صدا و کاهش نویز از بین ببرند.

به لطف استاندارد IPX4، هدفون بی سیم سونی مدل WF-1000XM4 در برابر پاشش آب مقاوم است و کاربران می توانند از آن در محیط های مرطوب به راحتی استفاده نمایند. این ایربادز سونی در حالت Ambient Sound بیشتر از همواره صدای اطراف شما را ضبط می نماید، به این معنی که تجربه شنیداری طبیعی تری را دریافت می کنید و به محیط اطراف خود تسلط دارید. بعلاوه فناوری Precise Voice Pickup از میکروفون های شکل دهنده پرتو و یک حسگر bone-conduction استفاده می نماید تا به این ایربادز این اجازه را بدهد در حین تماس های صوتی صدای شما را با وضوح و دقت بالا به گوش کاربر طرف مقابل برساند.

این محصول از دستیار صوتی گوگل و الکسا پشتیبانی می نماید و به لطف قابلیت Speak-to-Chat، زمانی که کاربر آغاز به صحبت کند، موسیقی متوقف و صدای محیط شنیده می گردد. از لحاظ شارژدهی این محصول قادر است بدون روشن بودن نویز کنسلینگ تا 12 ساعت شارژدهی به کاربران ارائه دهد. اگر حالت ANC فعال باشد این مدت به 8 ساعت کاهش پیدا می نماید. بعلاوه تنها 5 دقیقه شارژ، انرژی لازم برای فعالیت تا 60 دقیقه را به این ایربادز پیشرفته سونی می دهد.

هندزفری بلوتوثی بوز مدل Quiet Comfort Earbuds II

اگر در پی یک ایربادز باکیفیت با قابلیت نویز کنسلینگ بسیار عالی هستید، می توانید روی هندزفری بلوتوثی بوز مدل Quiet Comfort Earbuds II به عنوان یکی از برترین ایربادزها برای گوشی های سامسونگ حساب ویژه ای باز کنید. این ایربادز بوز با ترکیبی از فناوری های انحصاری نویزکنسلینگ به دو صورت اکتیو و پسیو، برترین تجربه حذف نویز به کاربران ارائه می دهد. Quiet Comfort Earbuds II به لطف مجهز بودن به 4 میکروفون (اکتیو) و پوشیده شدن کامل سطح داخلی ایربادزها قادر است صدای مزاحم به خوبی را از بین ببرد.

این محصول از بلوتوث نسخه 5.3 پشتیبانی می نماید که به لطف آن، ارتباط بین ایربادزها و گوشی سامسونگی شما پایدار و مقاوم خواهد بود. این ایربادز پیشرفته بوز دارای کنترلر های لمسی است که بر اساس چند ژست حرکتی، کارهای مختلفی را انجام می دهد.

بعلاوه این محصول شش دستگاه جفت شده را ردیابی می نماید تا بتواند به سادگی میان آن ها بدون اتصال مجدد سوییچ گردد. حداکثر برد این ایربادز بوز حدود 15 متر است و در برابر آب نیز مقاومت خوبی دارد. کاربران می توانند با نصب اپلیکیشن Bose Music، چهار حالت مختلف این هدفون را آنالیز نمایند و بعلاوه به شخصی سازی بخش های مختلف آن بپردازند.

باتری این محصول نیز شارژدهی مناسبی دارد و با هر بار شارژ قادر است شما را تا شش ساعت در حالت نویز کنسلینگ فعال همراهی کند که این مقدار به یاری کیس شارژ به حدود 18 ساعت می رسد. مدت زمان مورد احتیاج برای شارژ شدن Quiet Comfort Earbuds II حدود یک ساعت است و کیس آن نیز در عرض دو ساعت به طور کامل شارژ می گردد.

بعلاوه این محصول از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می نماید و با 20 دقیقه شارژ کردن می توانید 2 ساعت از آن استفاده کنید. در بسته بندی این محصول سری های مختلف سیلیکونی (دارای زبانه برای قرارگیری بهتر درون گوش در هنگام ورزش) نیز برای استفاده در سایز گوش های مختلف و یک کابل USB-C برای شارژ وجود دارد.

هدفون بی سیم سنهایزر مدل MOMENTUM True Wireless 3

سنهایزر مدل MOMENTUM True Wireless 3 به لطف قابلیت های پیشرفته اش و کیفیت صدای بسیار عالی که ارائه می دهد، بدون شک یکی از برترین ایربادزهای حرفه ای بازار برای گوشی های سامسونگ به شمار می رود. این محصول سطح تازهی از قابلیت نویز کنسلینگ را در اختیار کاربران قرار می دهد.

به ادعای سنهایزر، قابلیت نویز کنسلینگ در این ایربادز نویز محیط را به طور مداوم آنالیز و به طور لحظه ای حذف می نماید. به بیانی ساده تر، این ایربادزها به طور اتوماتیک و بر اساس مقدار سروصدای محیط، بدون احتیاج به تغییر دستی، قابلیت نویز کنسلینگ را فعال می نماید. هریک از ایربادزها مجهز به سه میکروفون هستند که منجر به بهبودهای قابل توجه و کیفیت شفاف برای تماس های صوتی و تصویری خواهند شد.

این ایربادز سنهایزر از درایورهای 7 میلی متری ساخت آلمان برای فراوری بیس، مید و تریبل باکیفیت استفاده می نماید و پشتیبانی از کدک های بلوتوثی AAC، SBC و aptX Adaptive را نیز به همراه دارد. این محصول در برابر رطوبت و عرق نیز کاملاً مقاوم است و کاربران با خیالی راحت می توانند از آن هنگام ورزش کردن و یا در محیط های مرطوب مانند استخر استفاده نمایند.

اپلیکیشن Smart Control این شرکت نیز امکان تغییر اکولایزر را فراهم می نماید و ویژگی Sound Personalization نیز یک آزمون شنوایی برای ارائه برترین پروفایل صوتی مخصوص هر کاربر ارائه می دهد. این محصول با بلوتوث نسخه 5.1 به گوشی های هوشمند سامسونگی شما متصل می گردد و با یک بار شارژ شدن به طور کامل می تواند تا 7 ساعت شما را در پخش موسیقی همراهی کند. این مقدار با استفاده از کیس شارژ به حدود 21 ساعت می رسد.

هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل MOB GAMI Under Armour Flash X

طراحی خاص و محنصر به فرد هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل MOB GAMI Under Armour Flash X، این محصول را از سایر محصولات معرفی شده متمایز می نماید. جی بی ال در اقدامی جالب کیس شارژ این ایربادز را به صورت استوانه ای طراحی نموده که گوشی های این محصول به صورت کشویی درون آن تعبیه شده و این برای کاربرانی که در پی یک محصول جمع وجور و در عین حال پیشرفته هستند، بسیار مناسب است.

ایربادز MOB GAMI Under Armour Flash X جی بی ال از پلاستیک مقاوم فراوری شده که در برابر ضربات و خط وخش ها از خود مقاومت خوبی نشان می دهد و به لطف پشتیبانی از گواهی IPX4، کاربران هیچ دغدغه ای از بابت استفاده از این محصول در محیط های مرطوب نخواهند داشت. طراحی این محصول به گونه ای است که با طراحی گوش انسان به خوبی فیکس می گردد و خیلی راحت نیز درون گوش کاربران قرار می گیرد. به لطف پشتیبانی از قابلیت نویز کنسلینگ فعال، سروصدای پس زمینه به طور موثری کاهش می یابد.

وظیفه فراوری صدا در این محصول جی بی ال، که یکی از برترین ایربادزهای بازار برای اتصال به گوشی های سامسونگ است، بر عهده دو درایور 5.8 میلی متری Flash X است که محدوده فرکانسی 20 هرتز تا 22 کیلو هرتز را ارائه می دهند. این هدفون در فراوری صداهای زیر (بیس) عملکرد بسیار خوبی داشته که لذت گوش دادن به موسیقی را دوچندان می نماید. با استفاده از قابلیت TalkThru به هنگام صحبت کردن صدای موسیقی کاهش پیدا می نماید تا بتوانید به آسودگی با طرف مقابل خود گفت و گو کنید.

بعلاوه قابلیت Ambient Aware این امکان را به شما می دهد تا در هنگام راه رفتن در خیابان از صداهای اطراف خود غافل نشوید. جی بی ال برای این محصول خود از باتری 110 و 1500 میلی آمپر ساعتی به ترتیب برای ایربادها و کیس شارژ آن ها استفاده نموده که با یک بار شارژ شدن به طور کامل، می تواند 5 ساعت دوام بیاورد. این مقدار با استفاده از کیس شارژ به حدود 25 ساعت می رسد. بعلاوه مدت زمانی که به طول می انجامد تا شارژ ایربادها از صفر به صد درصد برسد، چیزی در حدود 2 ساعت است.

هدست بی سیم وان مور مدل KMP NEW BUDS COMFO PRO 2021

مدل KMP NEW BUDS COMFO PRO 2021، یک ایربادز باکیفیت و پیشرفته از برند چینی وان مور است که قابلیت های بسیار کاربردی را به کاربران ارائه می دهد. وان مور در این محصول تمرکز ویژه ای روی قابلیت نویز کنسلینگ داشته و این موضوع را می توان از شش میکروفون تعبیه شده در این ایربادز به خوبی فهمید. دو میکروفون برای شناسایی نویز هنگام مکالمه فعال خواهند بود، بعلاوه چهار میکروفون دیگر نیز برای شناسایی نویز در هنگام شنیدن موسیقی عمل می نمایند و آن را به حداقل مقدار خود می رسانند.

یکی از موارد دیگری که باید به آن اشاره نمود، بهره مندی از تکنولوژی AAC است. این ویژگی یاری می نمایند تا شما بتوانید موسیقی را با صدایی بهتر و بعلاوه به گونه ای که جزئیات به خوبی در آن قابل تمیز دادن باشد شنیده و کدک های صوتی بیشتری برای شما پوشش داده شوند. این محصول در برابر رطوبت و عرق نیز کاملاً مقاوم است و کاربران با خیالی راحت می توانند از آن هنگام ورزش کردن و یا در محیط های مرطوب مانند استخر استفاده نمایند.

نسخه بلوتوث به کار رفته در این هندزفری ورژن 5.0 است که به شما یاری می نماید تا اتصال بهتر و پایداری با دستگاه هوشمند خود داشته باشید. کاربران با نصب اپلیکیشن 1More Music روی گوشی هوشمندشان، تعامل بهتری با این ایربادز خواهند داشت و می توانند به شخصی سازی بخش های مختلف این محصول نظیر اکولایزر بپردازند. این محصول طراحی ارگونومیکی دارد و به خوبی درون گوش چفت می گردد. بنابراین برای دویدن نیز می توانید از این ایربادز استفاده کنید.

از لحاظ شارژدهی، این محصول عملکرد بسیار خوبی دارد و امکان شنیدن موسیقی را تا 8 ساعت به شما می دهد. البته این مقدار در حالت خاموش بودن نویز کنسلینگ فعال است و در صورتی که ANC فعال باشد، این مقدار به 6 ساعت خواهد رسید. شارژ شدن کیس این محصول نیز به وسیله کابل USB-C صورت می گیرد. اگر به هدف مکالمه در پی برترین ایربادزها برای گوشی های سامسونگ هستید، احتمالا این محصول با قابلیت های خوبش می تواند رضایت شما را جلب کند.

هندزفری بلوتوثی گوگل مدل پیکسل بادز پرو

در نهایت می پردازیم به ایربادز تازه و پیشرفته گوگل یعنی پیکسل بادز پرو که برای کاربران گوشی های سامسونگی، گزینه مناسبی به شمار می آید. گوگل از طراحی متفاوتی برای این ایربادز پیشرفته خود استفاده نموده که شباهت کمی با دیگر هدفون های این شرکت دارد. به لطف این طراحی، ایربادها به خوبی درون گوش کاربران قرار می گیرند و با طراحی گوش چفت می شوند. وزن هر ایربادز نیز 6.2 گرم است. بعلاوه این ایربادها کاملاً به شکل نوک سری هایشان متکی هستند و این موضوع باعث می گردد زمانی شما سر خود را با زاویه 90 درجه به زمین خم می کنید، ایربادها در گوش شما جا به جا نگردد.

پیکسل بادز پرو، اولین گجت پوشیدنی گوگل است که از قابلیت نویز کنسلینگ فعال پشتیبانی می نماید. قابلیت حذف نویز اکتیو در این محصول به وسیله یک تراشه صدای سفارشی شش هسته ای صورت می گیرد که در آن از الگوریتم انحصاری گوگل استفاده شده است. پیکسل بادز پرو در حالی صداهای مزاحم را به برترین شکل ممکن حذف می نماید که به لطف سنسورهای پیشرفته ای که دارد، برای گوش کاربران در طولانی مدت آزار دهنده نخواهد بود.

این محصول از بلوتوث نسخه 5.0 برای اتصال به گوشی های هوشمند استفاده می نماید. بعلاوه نباید میکروفون چهارگانه این ایربادز را برای ارائه برترین کیفیت مکالمه از قلم بیندازیم. پیکسل بادز پرو بعلاوه از جفت سازی بلوتوث چند نقطه ای پشتیبانی می نماید و به شما امکان می دهد ایربادها را به طور همزمان به دو دستگاه متصل کنید. طول عمر باتری پیکسل بادز پرو 11 ساعت اعلام شده که برای شرایطی است که حذف نویز غیرفعال باشد.

با فعال کردن این گزینه، طول عمر باتری از 11 به 7 ساعت کاهش پیدا می نماید که باز هم زمان بسیار مناسبی است. 5 دقیقه شارژ کردن نیز انرژی لازم برای فعالیت به مدت یک ساعت را به این ایربادزها تزریق می نماید. این محصول از گواهی IPX4 پشتیبانی می نماید و در برابر رطوبت سطحی آب مقاوم است. بعلاوه باید به قابلیت صدای فضایی این محصول اشاره کنیم که یک جلوه صوتی بسیار هیجان انگیزی را ایجاد می نماید.

قابلیت Transparency برای حذف صداهای پس زمینه حین برقراری تماس یا گوش دادن به موسیقی، امکان سوییچ کردن بین دستگاه های مختلف، پشتیبانی از 40 زبان زنده جهان برای ترجمه لحظه ای از دیگر قابلیت های این ایربادز پیشرفته گوگل است.

سخن پایانی

در راهنمای خرید برترین ایربادزها برای گوشی های سامسونگ، به معرفی و آنالیز 8 محصول باکیفیت، پیشرفته و برتر از برندهای مختلف پرداختیم تا اگر قصد خرید یک ایربادز حرفه ای و پرامکانات را دارید، خیلی ساده تر و آسان تر از بین گزینه ها دست به انتخاب بزنید. البته مدل های مختلف دیگری نیز در فروشگاه خبرنگاران در دسترس هستند که تنها با یک سرچ ساده می توانید آن ها را نیز قبل خرید مورد آنالیز قرار بدهید.

نظر شما در خصوص این ایربادزهای معرفی شده چیست؟ آیا شما تجربه استفاده از این محصولات پیشرفته و پرقابلیت را دارید؟ لطفاً نظرات و تجربیات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران خبرنگاران در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 مرداد 1402 بروزرسانی: 22 مرداد 1402 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 2229

به "برترین ایربادز برای گوشی های سامسونگ؛ معرفی 7 مدل پرامکانات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین ایربادز برای گوشی های سامسونگ؛ معرفی 7 مدل پرامکانات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید