گلکسی S21 فن ادیشن دو هفته پیش از لانچ آنباکس شد!

به گزارش مجله مدیریت ناب، به نظر می رسد که داستان گوشی هوشمند گلکسی S21 فن ادیشن سامسونگ هم به فصل آخر خود نزدیک شده و دیگر می توانیم منتظر عرضه رسمی این گوشی باشیم. گلکسی S21 فن ادیشن که ابتدا قرار بود در آگوست 2021 (مرداد ماه) عرضه گردد، به دلایل مختلفی که مهم ترین آن کمبود تراشه است آنقدر به تعویق افتاد که بعضی از افراد پیشنهاد کردند که بهتر است سامسونگ به طور کلی برنامه عرضه این گوشی هوشمند را لغو و آن را به دست فراموشی بسپارد. با این حال، آخرین شایعه ها و برآورد ها حاکی از آن است که گلسی S21 فن ادیشن احتمالا اوایل ژانویه (اواسط دی ماه) سال میلادی نو به طور رسمی معرفی خواهد شد. اما امروز در رسانه های خبری، ویدیویی آنباکسینگ این گوشی هوشمند به وسیله وبلاگی در یوتیوب منتشر شد که این اقدام آن هم دو هفته مانده به رونمایی رسمی، نشان می دهد که گلکسی S21 فن ادیشن واقعا در راه است. ویدیوی آنباکسینگ گلکسی S21 فن ادیشن را می توانید از این لینک دیدن کنید.

گلکسی S21 فن ادیشن دو هفته پیش از لانچ آنباکس شد!

تیم وبلاگ فناوری ایتالیایی HDBlog پیروز شدند به وسیله یک فروشنده ، گوشی گلکسی S21 فن ادیشن را به دست بیاورند و ویدیوی آنباکسینگ آن را در فضای مجازی منتشر نمایند. این ویدیوی منتشر شده اطلاعات کاملی از جزئیات طراحی و مشخصات این گوشی هوشمند به ما می دهد. نسخه مالی پرچم دار سال 2021 سامسونگ، بسیاری از ویژگی های طراحی خود را از گوشی S21 و S21 پلاس گرفته و از ترکیبی از مواد شیشه ای و پلاستیکی فراوری شده است. طبق گزارش وبلاگ فناوری ایتالیایی HDBlog، کیفیت ساخت این گوشی کمی پایین تر از گلکسی S21 و کیفیتی در حد گوشی های سری A سامسونگ دارد.

قلب تپنده ی این گوشی هوشمند، اسنپدراگون 888 است که در گوشی های پرچم دار سال 2021 مورد استفاده نهاده شد. اگر چه که در این گوشی از پردازنده تازه اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره برده نشده، اما تراشه اسنپدراگون 888 هم عملکرد پردازشی بسیار خوبی دارد و در این گوشی پرچم دار ارزان انجام وظیفه می نماید. گلکسی S21 فن ادیشن علاوه بر پردازنده اسنپدراگون 888، از 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد که قلب تپنده این گوشی هوشمند را همراهی می نمایند. بعلاوه نسخه ی با حافظه ی رم 8 گیگابایتی آن هم احتمال در دسترس کاربران قرار می گیرد.

S21 فن ادیشن سامسونگ مجهز به نمایشگر 6.4 اینچی Dynamic AMOLED 2x است که از نرخ رفرش ریت متغیر تا 120 هرتز پشتیبانی می نماید. گفته می گردد که به جای رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل استفاده شده در S20 فن ادیشن، ما شاهد وضوح تصویر 2340 در 1080 پیکسل خواهیم بود که به طور کلی نشان دهنده یک گوشی هوشمند کوتاه تر و جمع و جورتر نسبت به نسل قبلیش است. در بالای نمایشگر این گوشی هوشمند، یک بریدگی دیده می گردد که وظیفه میزبانی از دوربین سلفی به عهده آن خواهد بود. از دیگر مشخصات کلیدی گلکسی S21 فن ادیشن می توان به باتری با ظرفیت مناسب 4500 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می نماید و گواهی IP67 برای محافظت در برابر آب و گرد و غبار اشاره نمود.

طبق گزارش این وبلاگ ایتالیایی، این گوشی چیزی بین گلکسی S21 و S21 پلاس خواهد بود. یعنی به طور کلی هیچ تفاوتی با این گوشی ها نخواهد داشت. بدنه پلاستیکی، دوربین سه گانه در ماژولی ادغام شده با بدنه گوشی، نمایشگر تخت با وضوح +FHD و رفرش ریت 120 هرتز، دوربین سلفی با وضوح و عملکرد یکسان و بسیاری چیزهای دیگر از نقاط اشتراک گلکسی S21 فن ادیشن با پرچم داران سامسونگ، به خصوص مدل پایه آن به حساب می آیند. طبق گزارش ها، سامسونگ یک اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش این گوشی قرار داده که اکنون با آخرین پوشش گوریلا گلس Victus محافظت می گردد. شایعات حاکی از آن است که حداکثر روشنایی این نمایشگر به بیش از 1000 نیت می رسد و این یعنی شاید غول کره ای فناوری از یک پنل LTPO تازهتر از نسل ششم OLED در این گوشی بهره برده باشد.

همان طور که در بالا هم به آن اشاره شد، بخش دوربین این گوشی هوشمند متشکل از 3 لنز است. لنز اصلی 12 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و پشتیبانی از OIS سیستم دوربین گلکسی S21 فن ادیشن را تشکیل می دهند. در بریدگی نمایشگر هم یک لنز دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 دیده می گردد. کاربران با دوربین این گوشی قادر به ضبط ویدیو های 4K خواهند بود.

بر اساس ویدیوی منتشر شده از وبلاگ ایتالیایی HDBlog، رابط کاربری One UI 4.0 سامسونگ که مبتنی بر اندروید 12 است روی این گوشی هوشمند اجرا می گردد و قطعا در روز های آینده از تازهترین به روزرسانی های سامسونگ هم بهره مند خواهد شد. چیزی که ما هنوز نمی دانیم قیمت نهایی این گوشی است که هنوز قطعی نشده، اما آخرین شایعه ها و حدس ها حاکی از آن است که گلکسی S21 فن ادیشن با قیمتی در حدود 500 تا 700 دلار وارد بازار گوشی های هوشمند خواهد شد. باید دید در نهایت طلسم عرضه رسمی این گوشی شکسته می گردد و آیا این گوشی با استقبال کاربران سامسونگ قرار روبرو خواهد شد یا نه.

منبع: Digitaltrends

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1987

به "گلکسی S21 فن ادیشن دو هفته پیش از لانچ آنباکس شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S21 فن ادیشن دو هفته پیش از لانچ آنباکس شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید