Camera Assistant؛ اپلیکیشن تازه سامسونگ برای استفاده بهینه از دوربین گوشی

به گزارش مجله مدیریت ناب، سامسونگ به تازگی اپلیکیشن نوی به نام Camera Assistant را راه اندازی نموده است که برای گوشی های هوشمند گلکسی منتشر شده است. برنامه نو بخشی از مجموعه برنامه های شخصی سازی Good Lock این شرکت است که هدف آن بهبود تجربه کاربر است.

Camera Assistant؛ اپلیکیشن تازه سامسونگ برای استفاده بهینه از دوربین گوشی

به گزارش خبرنگاران به نقل از rahnamato، این غول فناوری کره جنوبی اپلیکیشن نو Camera Assistant را با هدف ارائه ویژگی های پیشرفته در حین استفاده از دوربین گوشی ها گلکسی منتشر نموده است. این نرم افزار به بهبود شخصی سازی کاربران با حالت اتوماتیک دوربین یاری می نماید.

علاوه بر این، این برنامه بعلاوه این امکان را به کاربران می دهد که HDR اتوماتیک را غیرفعال یا فعال نمایند. جدای از این، کاربران گوشی های گلکسی می توانند هنگام عکاسی از سوژه هایی که از کاربر دور هستند، شاهد بافت نرم عکس و حتی تعویض اتوماتیک لنز باشند.

نکته قابل توجه این است که برنامه نو Camera Assistant بعلاوه به شما امکان می دهد حتی زمانی که از حالت عکس استفاده می نمایند، فیلم بگیرید. کاربران حتی می توانند دکمه شاتر را برای آغاز ضبط فیلم نگه دارند. یکی از مهم ترین ویژگی های اضافه شده به Camera Assistant، گزینه Quick Shot است که به شما امکان می دهد تاری حرکت را در تصاویر ثابت کاهش دهید.

با این همه، سامسونگ گفت که ممکن است با استفاده از این ویژگی، کیفیت بعضی تصاویر کمی کاهش یابد. اما، باید به گرفتن بهتر سوژه های متحرک سریع مانند حیوانات خانگی یاری کند.

با استفاده از این برنامه نو، احتیاجی به هیچ گونه آپدیت نو نیست، زیرا اساساً تعدادی گزینه نو را در تنظیمات دوربین گوشی گلکسی فعال می نماید که کاربران می توانند بر اساس احتیاج خود تغییر دهند. از هم اکنون، این برنامه در مناطقی مانند هند، کره جنوبی و بعضی بازار های دیگر به وسیله فروشگاه گلکسی در دسترس است.

علاقه مندان می توانند برای دانلود این اپلیکیشن نو سامسونگ، اینجا کلیک نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 3 آبان 1401 بروزرسانی: 3 آبان 1401 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 2107

به "Camera Assistant؛ اپلیکیشن تازه سامسونگ برای استفاده بهینه از دوربین گوشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Camera Assistant؛ اپلیکیشن تازه سامسونگ برای استفاده بهینه از دوربین گوشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید