گرد و خاک در خوزستان و سیستان و بلوچستان

به گزارش مجله مدیریت ناب، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش باران در گیلان و مازندران طی چند روز آینده، از برقراری گرد و خاک در جنوب خوزستان و منطقه زابل در استان سیستان و بلوچستان اطلاع داد.

گرد و خاک در خوزستان و سیستان و بلوچستان

احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه امروز (پنجشنبه 14 شهریور) برای گیلان و غرب مازندران بارش باران رخ خواهد داد، گفت: فردا و پس فردا (آدینه و شنبه 15 و 16 شهریور) برای این مناطق بارش پراکنده باران پیش بینی می گردد.

این کارشناس سازمان هواشناسی تاکید نمود: در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته پیش رو (17 و 18 شهریور) با نفوذ جریانات شمالی کاهش نسبی دما برای نوار شمالی کشور و در گیلان و غرب مازندران بارش باران خواهیم داشت.

به گفته وظیفه، بعدازظهر و اوایل شب دو روز آینده برای بعضی مناطق استان اردبیل، شمال استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی واقع در استان های قزوین، سمنان، مازندران و شمال شرق تهران افزایش ابر، رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق پیش بینی می گردد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه (16 تا 18 شهریور)، در بعضی مناطق استان اردبیل، شمال استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق پیش بینی می گردد.

وی در خصوص وضعیت گرد و خاک خوزستان و سیستان و بلوچستان بیان نمود: طی سه روز آینده با توجه به افزایش سرعت وزش باد در جنوب خوزستان و مناطق شرقی کشور به ویژه منطقه زابل، رخداد گرد و خاک دور از انتظار نیست.

وظیفه در خاتمه با اشاره به اینکه امشب هوای تهران صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد است، گفت: فردا (آدینه 15 شهریور)، هوای تهران صاف خواهد بود. بالاترین و پایین ترین حد دمای تهران در این روز 32 و 21 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد. همچنین پس فردا (شنبه 16 شهریور)، هوای پایتخت صاف و گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای 33 و 21 درجه سانتیگراد خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 324

به "گرد و خاک در خوزستان و سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرد و خاک در خوزستان و سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید