کمبود کادر درمانی برای مقابله با کرونا در بیمارستان های آمریکا

به گزارش مجله مدیریت ناب، بیمارستان های ایالات متحده که خود را برای افزایش تصاعدی بیماران مبتلا به ویروس جدید کرونا آماده می نمایند، اکنون با مشکل تعداد کافی کادر درمانی برای رسیدگی به مبتلایان این ویروس روبرو شدند.

کمبود کادر درمانی برای مقابله با کرونا در بیمارستان های آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، منابع درمانی در آمریکا می گویند به دلیل تعطیلی مدارس و مهد های کودک، فشار کاری پزشکان و پرستاران بیمارستان های اختصاص داده شده به بیماران مبتلا به ویروس کووید19 افزایش یافته است.

به نوشته خبرگزاری رویترز، به دلیل همین افزایش فشار بر کادر درمانی و احتیاج به حضور آن ها در منزل برای مراقبت از بچه ها خود، مسئولان بیمارستان های آمریکا برای استخدام نیروی کار موقت به سراغ آژانس های کاریابی رفته اند.

دکتر جیسون پرسوف معاون آمادگی های اورژانسی در مرکز یوسی هِلث - به عنوان بزرگترین شبکه درمانی در ایالت کلورادو - می گوید: بزرگترین مشکل در حال حاضر این است که باید برای افزایش تصاعدی در تعداد بیماران برنامه ریزی کنیم. ما از آنچه در ایالت واشنگتن و کشور ایتالیا رخ داد درس می گیریم... مسائل زیادی هم در ارتباط با مراقبت از بچه ها وجود دارد.

پرسوف شرح داد که این سازمان خود را برای عدم حضور حداقل 20 درصد از کادر درمانی خود، در زمان افزایش تصاعدی تعداد بیماران مبتلا به کروناویروس، آماده می نماید.

به نوشته رویترز، بعضی آمارشناسان به بیمارستان های آمریکا توصیه نموده اند که برای بیش از 96 میلیون مورد ابتلا به ویروس کووید19 طی چند ماه آینده آماده شوند.

بر این اساس، از عصر آدینه (به وقت محلی) حداقل 21900 مهد کودک و مدرسه (در تمامی مقاطع) در ایالات متحده تعطیل شده و 15 میلیون دانش آموز خانه نشین شدند.

طبق آمار رسمی، تا کنون 2499 نفر در آمریکا به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این میان حداقل 55 نفر جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده اند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز آدینه به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا در آمریکا شرایط اضطرار ملی بیان کرد. با اعلام این شرایط، راستا استفاده از 50 میلیارد دلار بودجه برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا باز خواهد شد.

ترامپ در روز های شروع بحران شیوع کرونا در آمریکا کوشش کرد آن را کوچک نمایی کند و به همین سبب به شدت مورد انتقاد نهاده شد. پنهان کاری دولت او هم از جمله دیگر عواملی است که انتقاد ها علیه او را شدت بخشیده است.

پیش از این گزارش شده بود کاخ سفید به مقام های زیر مجموعه وزارت بهداشت آمریکا دستور داده جلساتی که درباره ویروس کرونا برگزار می گردد را محرمانه تلقی نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 829

به "کمبود کادر درمانی برای مقابله با کرونا در بیمارستان های آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود کادر درمانی برای مقابله با کرونا در بیمارستان های آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید