تخمین کاخ سفید از میزان تلفات کرونا در آمریکا ، 100 هزار تا 240 هزار آمریکایی جان خواهندباخت

به گزارش مجله مدیریت ناب، کارگروه کاخ سفید برای مقابله با شیوع کرونا تخمین زده است که این ویروس می تواند تا زمان فروکش کردن، بیش از صد هزار آمریکایی را به کام مرگ بکشاند.

تخمین کاخ سفید از میزان تلفات کرونا در آمریکا ، 100 هزار تا 240 هزار آمریکایی جان خواهندباخت

دکتر دبرا برکس هماهنگ نماینده کارگروه کروناویروس کاخ سفید بامداد چهارشنبه گفت این کارگروه تخمین زده حتی اگر دستورالعمل های کنونی فاصله گذاری اجتماعی هم رعایت گردد، ویروس کووید19 می تواند 100 هزار تا 240 هزار قربانی روی دست دولت آمریکا بگذارد.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس، برکس طی نشست خبری به همراه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با درخواست از مردم این کشور برای تغییر شیوه زندگی، گفت برای اینکه با شیوع ویروس کرونا مقابله نمایند ضروری است تمام آمریکایی ها نقش خود در مقابله با گسترش آن را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه تخمین های ابتدایی از شیوع کرونا در آمریکا از کشته شدن 1.5 تا 2.2 میلیون آمریکایی حکایت داشت، گفت اما این بدترین سناریو در شرایط نبود اقدامات برای کاهش سرعت شیوع از جمله فاصله گذاری اجتماعی بود.

بر اساس مدل سازی های کارگروه کرونا در کاخ سفید، این ویروس در آمریکا تا اول ماه ژوئن (نیمه خرداد) فروکش نمی کند.

پیشتر دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن تخمین زده بود ویروس کرونا طی چهار ماه آینده به صورت میانگین تا 81 هزار نفر را در آمریکا به کام مرگ می کشد و تا ماه ژوئن نیز فروکش نمی کند.

سازمان بهداشت دنیای نیز قبلاً با بیان اینکه 85 درصد موارد ابتلا به کرونا طی روزهای اخیر در آمریکا و اروپا بوده، اعلام نموده بود آمریکا در آینده نزدیک احتمالا به کانون سرایت این ویروس تبدیل گردد.،فارس

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

-

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 874

به "تخمین کاخ سفید از میزان تلفات کرونا در آمریکا ، 100 هزار تا 240 هزار آمریکایی جان خواهندباخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخمین کاخ سفید از میزان تلفات کرونا در آمریکا ، 100 هزار تا 240 هزار آمریکایی جان خواهندباخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید