کرونایی شدن شاهزاده سوئد علیرغم واکسینه شدن کامل

به گزارش مجله مدیریت ناب، کاخ سلطنتی سوئد از کرونایی شدن شاهزاده این کشور علی رغم واکسینه شدن کامل خبر داد.

کرونایی شدن شاهزاده سوئد علیرغم واکسینه شدن کامل

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در حالی که روزهای گذشته اعلام شد که آزمایش کرونای پادشاه و ملکه سوئد مثبت شده، رسانه های خبری غروب شنبه به وقت تهران از کرونایی شدن شاهزاده این کشور خبر دادند

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک کاخ سلطنتی سوئد روز شنبه اعلام کرد که آزمایش کووید-19 ویکتوریا شاهزاده سوئد مثبت است.این در حالی است که شاهزاده سوئد کاملا واکسینه شده بوده است .

کاخ سلطنتی سوئد اعلام کرده که ویکتوریا علائم سرماخوردگی دارد و ردیابی عفونت یابی آغاز شده است . در بیانیه ای بدین منظور آمده است: طبق قوانین، شاهزاده و خانواده اش قرنطینه شده اند.

کاخ سلطنتی سوئد به تازگی در بیانیه ای اعلام کرد که آزمایش کووید-19 کارل گوستاف شانزدهم و سیلویا پادشاه و ملکه سوئد مثبت بوده است.

کاخ سلطنتی سوئد در بیانیه ای اعلام کرد که پادشاه و ملکه که به طور کامل با سه تزریق واکسینه شده اند، اینک علائم خفیف کرونا دارند. این در حالی که است که شیوع کرونا در این کشور اسکاندیناویایی از سویه تازه ویروس امیکرون است. کاخ سلطنتی سوئد اعلام کرد که پادشاه 75 ساله و ملکه 78 ساله این کشور در قرنطنیه هستند و تلاش برای ردیابی افرادی که با آنها در تماس بوده اند در حال انجام است.

کارل گوستاف که نقش او عمدتاً تشریفاتی است، در سن 27 سالگی و پس از مرگ پادشاه گوستاف ششم در سال 1973، رئیس دولت سوئد شد و طولانی ترین دوره خدمت پادشاه این کشور محسوب می شود. ویکتوریا دختر ارشد او و وارث تاج و تخت، در ماه مارس سال گذشته وهمسرش، شاهزاده دانیل نیز به این ویروس مبتلا شدند و هر دو پس از تحمل علائم خفیف بهبود یافتند.

آخرین داده ها نشان می دهد که سوئد یک حد نصاب روزانه تازه برای موارد ابتلا به کرونا ثبت کرده است. پس از یک پاییز آرام، سوئد شاهد افزایش آلودگی در هفته های اخیر بوده است.

ماه گذشته، دولت سوئد محدودیت های تجمعات عمومی را تشدید کرد و ازهمه کسانی که می توانند از خانه کار کنند، خواست به طور دورکار به فعالیت خود ادامه دهند. شمار تلفات ناشی از کووید در این کشور بسیار بیشتر از سرانه کشورهای دیگر در شمال اروپا بوده است که در اوایل همه گیری محدودیت های سخت تری اعمال کردند.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1927

به "کرونایی شدن شاهزاده سوئد علیرغم واکسینه شدن کامل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونایی شدن شاهزاده سوئد علیرغم واکسینه شدن کامل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید