تور افریقای جنوبی: لغو پروازهای آفریقای جنوبی ، ادامه سورپرایزهای کرونایی

به گزارش مجله مدیریت ناب، سورپرایزهای کرونایی پس از دو سال همچنان دنیای گردشگری را غافلگیر می نماید. این بار لغو پروازهای آفریقای جنوبی ! طبق آخرین اخبار رسیده به علت شیوع نوع جدی ویروس کرونا بیشتر کشورها پروازهای خود را به آفریقای جنوبی لغو کردند. در ادامه به جزییات این خبر می پردازیم.

تور افریقای جنوبی: لغو پروازهای آفریقای جنوبی ، ادامه سورپرایزهای کرونایی

با تور افریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

پس از اعلام مقامات جنوب آفریقا درباره شیوع نوع نو ویروس کرونا، بیشتر کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی پروازهای خود را به این مقصد لغو کردند. متأسفانه زمان برقراری مجدد پروازها هنوز اعلام نشده است. این خبر در راستای حفظ سلامتی مسافران و جلوگیری از توسعه شیوع ویروس کرونا اعلام شده است.

لغو پروازهای آفریقای جنوبی

طبق اعلام کمیسیون اروپا تمامی 27 کشور اروپایی ملزم به لغو پروازهای خود در راستا هشت کشور آفریقای جنوبی، بوتسوانا، زیمباوه، نامبیا، لسوتو، اسواتینی، موزامبیک و مالاوی هستند. پیرو این خبر بریتانیا نیز پروازهای خود را در این راستاها به حالت تعلیق درآورد. در بیشتر کشورهای آسیایی از جمله سنگاپور، ایران و ژاپن نیز پروازهای این راستا لغو شده اند. دو کشور ژاپن و هند کنترل مسافران را در مرزهای خود تشدید نموده اند. به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری سی ان بی سی سازمان جهانی بهداشت خواهان تشکیل جلسه ویژه در روز آدینه برای آنالیز بیشتر این گونه بیماری کووید شده است که تعداد کمی از آن در آفریقای جنوبی شناسایی شده و به B.1.1.529 معروف است.

کارشناسان بهداشت قبلاً هشدار داده اند که این نوع نو ممکن است مشکل ساز باشد چرا که ترکیب ژنتیکی آن باعث سرعت بیشتر انتقال آن می گردد. مقامات آفریقای جنوبی نیز گفته اند که ممنوعیت پروازها تصمیم عجولانه ای است. با این حال، مقامات انگلیسی بر لزوم اتخاذ یک رویکرد محتاطانه تاکید کردند. علاوه بر آفریقای جنوبی، کشورهای نامیبیا، لسوتو، اسواتینی، زیمبابوه و بوتسوانا نیز مشمول محدودیت های نو هستند.

کدام پروازها لغو شدند؟

در پی خبر شیوع نوع نو ویروس کرونا و لغو پروازهای آفریقای جنوبی تمامی خطوط هوایی از جمله هواپیمایی ترکیش، هواپیمایی قطر، هواپیمایی قطر و غیره پروازهای خود را در راستاهای آفریقای جنوبی، نامیبیا، لسوتو، اسواتینی، زیمبابوه و بوتسوانا به حالت تعلیق درآورده اند. به همین دلیل مسافرانی که قصد دارند از یکی از مقاصد اعلام شده به کشور خود بازگردند تا اطلاع ثانوی و راه اندازی پروازها باید منتظر بمانند. بعلاوه تا اطلاع ثانوی تور آفریقای جنوبی نیز اجرا نخواهد شد. برقراری مجدد پروازها از همین وب سایت اعلام می گردد.

خبر برای ایرانی ها (آپدیت 7 آذر 1400)

تمام ایرانی هایی که از مبدا آفریقای جنوبی و همسایگانش قصد ورود به ایران را دارند همگی در مبادی ورودی کنترل می شوند و باید در شرایط قرنطینه به سر برند. بعلاوه در دو مرحله آزمایش pcr را پشت سر گذاشته و در صورت منفی بودن اجازه دارند به شهر و منزل خود بازگردند.

تاریخچه عید نوروز به زبان ساده | تور خارجی نوروز 1401

عید کجا بریم مسافرت | مقاصد خارجی یا ایرانگردی؟

در تور آفریقای جنوبی نوروز 1400 از کدام جاذبه ها بازدید می کنیم؟

هزینه تور آفریقای جنوبی

برترین فصل سفر به آفریقای جنوبی

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1843

به "تور افریقای جنوبی: لغو پروازهای آفریقای جنوبی ، ادامه سورپرایزهای کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور افریقای جنوبی: لغو پروازهای آفریقای جنوبی ، ادامه سورپرایزهای کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید