پیغام تبریک سال نوی رئیس جمهور چین با تشکر ویژه از کادر درمانی این کشور

به گزارش مجله مدیریت ناب، رئیس جمهوری خلق چین پیغام تبریک سال نو خود را منتشر کرد و سال نوی میلادی را به مردم همه کشورهای دنیا تبریک گفت.

پیغام تبریک سال نوی رئیس جمهور چین با تشکر ویژه از کادر درمانی این کشور

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رادیو بین المللی چین، در آستانه سال 2021 میلادی، شی جین پینگ رئیس جمهوری خلق چین به وسیله رایو و تلویزیون مرکزی چین و شبکه اینترنت، پیغام تبریک سال نو خود را منتشر کرد و سال نوی میلادی را به مردم همه کشورهای دنیا تبریک گفت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

رئیس جمهور چین با تبریک فرا رسیدن سال 2021 گفت: سال 2020 سالی بسیار غیرعادی بود. در برابر همه گیری ناگهانی کروناویرس جدید، ما با ایده اول مردم، اول زندگی عشق فراگیر انسانی را تشریح کردیم و با همت و سختکوشی و استقامت حماسه مبارزه با کرونا را نگاشتیم. ما در روزهای سختی، راهپیمایی به سمت معکوس کردیم، با مقاومت و ایستادگی خستگی ناپذیر، مسؤولیت سهیم شدن در دشواریها را بر عهده گرفتیم. از فداکاریها و شجاعتها تحت تاثیر عمیق قرار گرفتیم. از فرشته های سفیدپوش، یعنی پزشکان و پرستاران گرفته تا سربازان خلق، از تکنیسینها تا کارمندان مجتمعها، از داوطلبان تا مهندسان عمران، از سالمندان تا نسل جوان متولد بعد از دهه های 1990 و 2000، افراد بیشماری جان بر کف به وظایف خود عمل کردند، با عشق از مردم مراقبت کردند و با نیروی فردفردشان به قدرتی عظیم و دیواری آهنین برای حفاظت از جان مردم تبدیل شدند. اقدامات شجاعانه، امداد عاشقانه انسانی و صحنه های متاثر کننده، به طور زنده روحیه کبیر مبارزه با همه گیری را متجلی کرد. قهرمانان از میان مردم عادی بودند؛ هر فردی غیرعادیست؛ من با همه مبتلایان همدردی میکنم، به همه قهرمانان عادی احترام میگزارم، من به میهن و مردم عظیممان افتخار میکنم و به روحیه ملت عظیم چین در استمرار اقتدار خود افتخار می کنم.

وی اضافه نمود: ما بر تاثیرات همه گیری غلبه کردیم و در زمینه مهار همه گیری و توسعه مالی و اجتماعی به دستاوردهای شایان توجهی نائل آمدیم. سیزدهمین برنامه پنجساله توسعه کشور را با موفقیت به اتمام رساندیم و چهاردهمین برنامه پنجساله توسعه را به طور جامع و همه جانبه طراحی کردیم.

ما در سال 2020 در ساخت جامعه نسبتا مرفه به نتایج تاریخی نائل آمدیم و در جنگ نهایی با فقر به پیروزی سرنوشت ساز رسیدیم. ما در برطرف فقر مطلق که سخت ترین هدف بود، به موفقیت رسیدیم و پس از هشت سال همه فقیران روستایی، معادل حدود یکصد میلیون نفر مطابق معیارهای فعلی از فقر رهایی یافتند و تمام 832 شهرستان فقیر از فهرست فقر حذف شدند. در این سال ها من به 14 منطقه بسیار فقیر کشور سفر کردم و مشاهده کوششهای روستاییان و فداکاری کادرهای دولتی مسؤول فقرزدایی خاطرات و تأثیر عمیقی در ذهن من گذاشت. ما باید همچنان به کوشش ادامه دهیم و برای به تصویر کشیدن نقشی زیبا از روستاها کوشش کنیم و به سمت رفاه مشترک با گام های راسخ به پیش حرکت کنیم.

وی با اشاره به سال 2021 که یکصدمین سالگرد تاسیس حزب کمونیست چین است گفت: ما با سختکوشی، مسائل فراوانی را پشت سر گذاشته ایم؛ و همچنان باید به کوشش ادامه دهیم تا هر چه بیشتر بدرخشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1366

به "پیغام تبریک سال نوی رئیس جمهور چین با تشکر ویژه از کادر درمانی این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تبریک سال نوی رئیس جمهور چین با تشکر ویژه از کادر درمانی این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید