طراحی ویلا سنتی: پوتین و علی اف درباره روابط دو جانبه و موضوع قره باغ رایزنی کردند

به گزارش مجله مدیریت ناب، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رؤسای جمهور دو کشور روسیه و جمهوری آذربایجان امروز سه شنبه در تماسی تلفنی پیرامون بعضی موضوعات مهم با یکدیگر رایزنی کردند.

طراحی ویلا سنتی: پوتین و علی اف درباره روابط دو جانبه و موضوع قره باغ رایزنی کردند

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و الهام علی اف همتای وی از جمهوری آذربایجان در مورد روابط دو جانبه، موضوع قره باغ و پیشنهادات مسکو درباره ضمانت های امنیتیِ آمریکا و ناتو مصاحبه کردند.

دور تازه درگیری های نظامی میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان بر سر قره باغ که از ششم مهر ماه 99 شروع شده بود، در آبان ماه همان سال با میانجیگری روسیه و امضای توافق صلح میان رؤسای جمهوری روسیه و آذربایجان و بعلاوه نخست وزیر ارمنستان به انتها رسید.

به موجب این توافق، ارمنستان متعهد به خروج از منطقه ها اشغالی جمهوری آذربایجان شده بود. با این حال، درگیری های جسته و گریخته میان طرفین همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1903

به "طراحی ویلا سنتی: پوتین و علی اف درباره روابط دو جانبه و موضوع قره باغ رایزنی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویلا سنتی: پوتین و علی اف درباره روابط دو جانبه و موضوع قره باغ رایزنی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید