پنج هزار انشعاب غیرمجاز آب در خرمشهر

به گزارش مجله مدیریت ناب، رییس امور آبفای شهری خرمشهر تعداد انشعاب های غیرمجاز آب در خرمشهر را پنج هزار انشعاب عنوان کرد .

پنج هزار انشعاب غیرمجاز آب در خرمشهر

به گزارش از ، غلامرضا پورجلالی رییس امور آبفای شهری خرمشهر گفت: انشعاب های غیرمجاز آب علاوه بر تحمیل هزینه های جبران ناپذیر مالی به تاسیسات آبرسانی ،خطر شیوع بیماری را در خرمشهر افزایش می دهند.

او میزان هدررفت آب در شبکه آب خرمشهر را هفت هزار و 200 متر مکعب در روز گفت و گفت:میزان تولید آب در خرمشهر پس از فراگیری ویروس کرونا 10 درصد افزایش یافته و مصرف روزانه آب شهری خرمشهر به 116 هزار متر مکعب رسیده است.

رییس اداره امور آبفای خرمشهر مصرف آب خانگی در خرمشهر قبل از شیوع ویروس کرونا را 89 هزار متر مکعب در روز گفت و اضافه نمود: شهروندان خرمشهری نگرانی بابت کمبود آب آشامیدنی نداشته باشند.

او گفت:قبض آب مشترکان از طریق سایت تعریف شده این اداره و یا از طریق تماس و ارسال پیامک شماره اشتراک و رقم کنتورآب قابل دریافت و پرداخت است.

رییس اداره امور آبفای خرمشهر گفت: 60 درصد شبکه توزیع آب آشامیدنی خرمشهر فرسوده است و برای بازسازی آن به 2 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز است ضمن اینکه 50 درصد شبکه فاضلاب خرمشهر نیز نیاز به اصلاح و احداث شبکه دارد که برای این منظور نیز چهار هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

او اضافه نمود:بازسازی هفت ایستگاه پمپاژ، بخشی از پروژه فاضلاب مناطق بحرانی خرمشهر همچون عشایر، کوی مشخص، بازارصفا، دربند، صددستگاه، عباره، کوی بوستان و مولوی با 65 درصد پیشرفت فیزیکی با یکهزار و 300 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات اوراق خزانه اسلامی در حال انجام است.

خرمشهر 37 هزار مشترک آب و فاضلاب دارد.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 914

به "پنج هزار انشعاب غیرمجاز آب در خرمشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج هزار انشعاب غیرمجاز آب در خرمشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید