پرداخت 14، 5میلیارد ریال تسهیلات به کارگاه های صنایع دستی پاوه

به گزارش مجله مدیریت ناب، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه از پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری و وام مناطق زلزله زده به هنرمندان این شهرستان خبر داد.

پرداخت 14، 5میلیارد ریال تسهیلات به کارگاه های صنایع دستی پاوه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، امید قادری دوشنبه 16 تیر 99 گفت: مبلغ 14 میلیارد و 492 میلیون ریال اعتبار به حوزه صنایع دستی و هنرهای ستی شهرستان پاوه پرداخت شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه افزود: این مبلغ فقط 30درصد از اعتبار اختصاص یافته به این شهرستان بوده است.

او گفت: این تسهیلات از محل تسهیلات روستایی و عشایری و وام مناطق زلزله زده، به هنرمندان این شهرستان پرداخت شده است.

قادری افزود: شش طرح صنایع دستی شامل فروشگاه اینترنتی صنایع دستی، کارگاه گلیم بافی، کارگاه چوب، کارگاه منبت کاری و معرق کاری مبلغ 5میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات دریافت کرده اند و به مراکز بوم گردی شامل 34 طرح با تسهیلات 4میلیارد و 162 میلیون تومان نیز پرداخت شده است.

او گفت: امیدواریم این طرح ها باعث ارزآوری مناسبی برای استان شود.

مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه گفت: هنرمندان و صنعتگران استان، به دلیل درگیری با تبعات شیوع کرونا ویروس در انتها سال و برگزار نشدن نمایشگاه ها و جشنواره های نوروزی، سال سختی را سپری کردند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1056

به "پرداخت 14، 5میلیارد ریال تسهیلات به کارگاه های صنایع دستی پاوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 14، 5میلیارد ریال تسهیلات به کارگاه های صنایع دستی پاوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید