استفاده از ظرفیت کاروانسرای تاریخی آوج برای اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی

به گزارش مجله مدیریت ناب، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، استفاده از ظرفیت کاروانسرای تاریخی آوج برای اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی صورت می گیرد.

استفاده از ظرفیت کاروانسرای تاریخی آوج برای اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی

میثم رحمانی گفت: این برنامه ها و رویدادها با هدف معرفی و آشنایی بیشتر مردم با این اثر تاریخی در مرحله نخست و غنی سازی اوقات فراغت آنها بویژه نسل جوان با ارائه موضوعاتی متناسب با شان بنای تاریخی به اجرا در می آید.

سرپرست نمایندگی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آوج با اشاره به استفاده از فضای کاروانسرا برای نمایش فیلم های سینمایی اضافه نمود: طبق برنامه ریزی انجام شده با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیلم های مستند و سینمایی با موضوع معرفی آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری شهرستان یا جوانان و خانواده به نمایش در می آید که با استقبال خوب مردم و جوانان روبرو شده است.

رحمانی با تاکید بر این نکته که در اجرای این برنامه ها در درجه اول آسیب وارد نشدن به بنای تاریخی و حفظ جایگاه آن مد نظر واقع شده است، اعلام نمود: امیدواریم با همکاری سایر دستگاه ها بتوانیم از ظرفیت فضای کاروانسرا برای اجرای برنامه ها و رویدادهای فرهنگی و اجتماعی بیشتر و متنوع تر اعم از برگزاری جشنواره ها، نمایشگاه ها، دوره های مختلف آموزشی و... بهره ببریم.

منبع: همگردی
انتشار: 4 شهریور 1401 بروزرسانی: 4 شهریور 1401 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 2075

به "استفاده از ظرفیت کاروانسرای تاریخی آوج برای اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از ظرفیت کاروانسرای تاریخی آوج برای اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید