همه چیز درباره دبی

به گزارش مجله مدیریت ناب، وقتی دبی رو به عنوان مقصد سفرتون انتخاب می کنید، مطمئنا لیست بلندی از برترین تفریحات، ماجراجویی ها و خرید کردن هم پیش روتون قرار می گیره…گزینه هایی که به شما برای تجربه یک سفر شگفت انگیز و به یاد موندنی توی این شهر یاری می کنه. شهری که برای هر سلیقه و هر سنی می تونه مجذوب کننده و دیدنی و البته سرگرم کننده باشه و لحظه های فراموش نشدنی رو توی ذهنتون هک کنه! اما برای اینکه بیشتر درمورد مجذوب کنندهیت های دبی و تفریحات بی نظیرش بدونید با خبرنگاران همراه باشید.

همه چیز درباره دبی

این شهر پر از جاذبه ها و مکان های سرگرمیی مختلفه و قبل از هر چیزی باید بدونید به چه چیز هایی علاقه دارید و توی دبی دنبال چه نوع سرگرمیاتی هستید. به هر طرف از این شهر که نگاه کنید، جاذبه تازهی برای تماشا کردن و لذت بردن از یک سفر دوست داشتنی پیدا میشه و برای اینکه بتونید یک سفر خوب و بی عیب و نقص رو تجربه کنید باید برای این سفر به خوبی برنامه ریزی کنید.

یکی از مهم ترین جاهایی که خبرنگاران بهتون پیشنهاد می کنه حتما توی دبی ازش تماشا کنید، برج خلیفه و آب نمای بی نظیریه که بیرون برج قرار گرفته…

برج خلیفه

شاید وقتی نام دبی میاد اولین جایی که به نظر میرسه و اولین عکسی که در خصوصش میبینیم تصویری از ساختمان های بلنده که درست وسط اون ها یک برج متمایز و بی نظیر خود نمایی می کنه. برجی که میشه گفت به عنوان نماد دبی شناخته میشه و به میزان نام این شهر هم معروفیت داره…برج الخلیفه، با ارتفاعی حدود 828 متر که به عنوان بلند ترین برج دنیا شناخته میشه و ساختمان اون یکی از مجذوب نماینده ترین جاهای تماشای دبی به شمار میاد و وقتی از بالای برج به نمای شهر نگاه کنید، یکی از شگفت انگیز ترین تصاویر زندگی، توی خاطراتتون هک میشه.

بعد از تماشا برج هم میتونید از یکی از بزرگ ترین آبنماهای دنیا که دقیقا کنار برج قرار گرفته تماشا کنید و از پایکوبی آب به همراه موزیکی شاد و دلنشین لذت ببرید.

آکواریوم دبی

آکورایوم بزرگی با حدود 10 میلیون لیتر آب که در مرکز خرید بزرگ و معروف دبی مال قرار گرفته و با حدود 51 متر طول به عنوان بزرگ ترین آکواریوم دنیا هم شناخته میشه و مجموعه بی نظیری از انواع ماهی ها و جانوران آبی رو در معرض نمایش گذاشته که خبرنگاران بهتون پیشنهاد می کنه که حتما از این آکواریوم بی نظیر تماشا کنید.

باغ بی نظیر میراکل گاردن (Miracle Garden)

یکی از تماشای ترین جاهای دبی که در اون باغ بزرگی با بیش از 10000 نوع از گل های بی نظیرو تزئینات خاص و منحصر به فرد به نمایش گذاشته شده و زیبایی اون در دنیا معروفیت خاصی داره و قدم زدن توی این باغ یکی از برترین لحضات سفرتون رو رقم میزنه و خبرنگاران بهتون پیشنهاد می کنه تا حتما تجربش کنید.

ماجراجویی و سرگرمیات هیجان انگیز

دبی نمونه ای از شهری با تضاد ها و تفاوت های متمایزه، جایی که در عین حال که می تونید مدرن ترین و به روز ترین تجربه ها رو توی اون داشته باشید، قسمت قدیمی و سنتی داره که با قدم زدن توی اون حس جالبی از یک شهر قدیمی از سال ها پیش رو بهتون میده. جایی که بیابان و دریا کنار هم هستند و می تونید صبح زیر آفتاب داغ توی ساحل قدم بزنید و بعد از ظهر توی یک هوای سرد به پیست اسکی برید یا توی بیابان های دبی بگردید و سرگرمیات بیابانی رو تجربه کنید. که در اینجا خبرنگاران چند نمونه از برترین سرگرمیات هیجان انگیز دبی رو بهتون پیشنهاد میده.

سافاری در بیابان

گشتی توی بیابان های بی نظیر دبی و وقت گذروندن یک روز هیجان انگیز در کنار خانواده…سافاری در دبی اونقدر مجذوب نماینده و مهیجه که پیشنهاد می کنم حتما امتحانش کنید. تور های سافاری دبی معمولا از صبح یا بعداز ظهر آغاز میشه و توی اون میتونید اتفاقات تازه رو در زندگیتون تجربه کنید. شتر سواری، شن سواری، رانندگی با ماشین های بیابان رو، تماشای غروب آفتاب و درخشش ستاره های شب در بیابان که هر کدوم از اون ها مجذوب نمایندهیت های خودش رو داره.

اسکی در شهر بیابانی دبی

درسته که دبی از شهر های گرم و بیابانی عربستان محسوب میشه ولی توی این شهر می تونید یکی از سرد ترین سرگرمیات دنیارو تجربه کنید. اگه به اسکی و سرگرمیات این چنینی هم علاقه دارید باید بدونید دبی برای شما هم می تونه گزینه جالب و مهیجی باشه.

خرید در برترین مراکز خرید دنیا

دبی مراکز خرید بزرگ و مدرن زیادی داره و بیشتر برند های دنیا رو می تونید اینجا پیدا کنید و شاید برای همین موضوع هم این شهر به بهشت علاقه مندان به خرید معروفه! اما دبی مال که به عنوان معروف ترین و بزرگ ترین مرکز خرید دبی و حتی دنیا شناخته میشه یکی از پر هوادار ترین مقاصد دنیاگرد ها به حساب میاد. از اونجایی ورودی برج خلیفه و بعلاوه بزرگ ترین آکواریوم دنیا هم توی اون قرار داره و داخل اون هم پر از مراکز سرگرمیی، سینما و فروشگاه های برند و معروفه، مجذوب نمایندهیت زیادی هم برای افرادی که از دبی تماشا می نمایند داره و شاید هر کسی که به این شهر میاد حداقل یک بار رو به دبی مال سر میزنه! موضوع جالب و مهم دیگه ای که توی این مرکز خرید وجود داره اینه که هر ساله توی جولای و آگوست فستیوال خرید خوبی توی فروشگاه هاش برگزار میشه و زمان خوبی برای خرید با قیمت های فوق العاده به حساب میاد و گاهی وقت ها هم در اون برنامه ها و جشن های جالبی برای بازدید نماینده ها برگزار میشه. برای اینکه در خصوص مراکز خرید دبی بیشتر بدونید حتما از قسمت مراکز خرید وب سایت خبرنگاران هم تماشا کنید.

سرگرمیات آبی

دبی با داشتن سواحل دوست داشتنی و سرگرمیات آبی بی نظیری که داره می تونه یکی از برترین مقاصد برای علاقه مندان به دریا و سرگرمیات ساحلی و آبی باشه. توی این شهر می تونید سرگرمیات آبی هیجان انگیز زیادی رو مثل فلای بردینگ، جت اسکی، غواصی و… تجربه کنید.

ساحل جمیره

یکی از زیبا ترین و محبوب ترین سواحل دبی که می تونید در امتداد اون قدم بزنید و همونطوری که به چشم انداز زیبا و تماشای برج العرب نگاه می کنید از صدای امواج آب هم لذت ببرید. یکی از محاسن خوبی که این ساحل داره اینه که می تونید رایگان و بدون هیچ هزینه ای یکی از برترین جاذبه های دبی رو ببینید.

پارک آّبی یکی از برترین سرگرمی های دبی

دبی پارک های آبی مجهز و معروف زیادی داره و شنا کردن و آب بازی توی هوای گرم و بیابانی این شهر یکی از برترین سرگرمی های اون به حساب میاد و یکی از اولین و بزرگ ترین پارک های آبی دبی، وایلد وادیه که کنار برج العرب قرار داره و از اونجایی که بلند ترین و بزرگ ترین سرسره آبی دنیا بجز امریکا در اون قرار گرفته، هوادار های زیادی در سراسر دنیا داره و برای گذروندن یک روز بی نظیر انتخاب خیلی خوبی و مناسبیه.

سرگرمیات مخصوص بچه ها

قبل از هر چیزی باید بگم که طبق تحقیقا خبرنگاران خیلی از جاها توی دبی میتونه برای بچه ها هم مجذوب نماینده و دوست داشتنی باشه اما اینجا پر از سرگرمیات و سرگرمی های مختلف و مخصوص بچه ها با سن های مختلفه. توی بیشتر مرکز خرید ها مجموعه های بزرگی برا سرگرمی و بازی بچه ها هست و خیلی از مراکز سرگرمیی اختصاصی هم توی قسمت های مختلف شهر وجود داره از برترین های اون ها میشه به لگولند، مرکز سرگرمیی IMG Worlds of Adventure، OliOli، KidZania اشاره نمود. که برای اطلاعات بیشتر می تونید به قسمت سرگرمیات دبی در وب سایت خبرنگاران سری بزنید…

منبع: گردگرد
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1980

به "همه چیز درباره دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید