پر طرفدارترین فعالیت های تفریحی تور دبی

به گزارش مجله مدیریت ناب، دبی یکی از پر جاذبه ترین شهرهای تفریحی دنیاست. شهری زنده و پر هیاهو برای گردشگرانی که حتی می توانند با تهیه یک بلیط هواپیما دبی بهترین خاطرات را برای خودشون بسازند. در این شهر با هر سلیقه و طبعی که داشته باشید، مکانی برای تفریح پیدا خواهید کرد. تور دبی شامل بازدید از سواحل آفتابی، صحراهای شنی، پارک های متعدد، ورزش های آبی، آکواریوم، شهربازی، پیست اسکی و سینماهای بسیار مدرن می گردد و همه این فعالیت ها از جذابیت هایی است که دبی را تبدیل به شهری پر از تفریح و هیجان و سرگرمی نموده است.

پر طرفدارترین فعالیت های تفریحی تور دبی

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر با کشتی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

پارک ساحلی جمیرا

پارک ساحلی جمیرا دبی با مساحتی بالغ بر دوازده هکتار در خیابان ساحلی جمیرا قرار گرفته است. از امکانات این پارک می توان به دریای لاجوردی، درختان نخل، 1 ساحل دراز و نازک، باغ ها و چمنزارهای قشنگ و پهناور اشاره نمود که محیط زیبایی را برای ساکنین و توریستها بوجود آورده است. همچنین مکان هایی برای طبخ باربیکیو، زمین مخصوص والیبال و کیوسک های فروش غذا ونوشیدنی در این پارک واقعه شده است. دوچرخه و اسکیت سواری در سواحل دریا نیز ممنوع می باشد. نیروهای غریق نجات از ساعت هشت تا هجده نیز در سواحل دریا در حال گشت زنی می باشند. بسیاری از هتل های لوکس دبی در نزدیکی این پارک ساحلی واقع شده اند.

پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی در کنار هتل برج العرب قرار گرفته است و بخشی از مجموعه هتل جمیرا بیچ است. این پارک روباز با امکان سرد و گرم کردن آب در فصل های مختلف و داشتن سرسره های زیاد و دو ماشین موج سواری مصنوعی و بزرگ ترین و بلندترین سرسره آبی دنیا در خارج از ایالات متحده آمریکا به معروفیت زیادی رسیده است. یکی دیگر از ویژگی های پارک داشتن آبشاری 18 متری (59 فوت) در جلوی در ورودی است. این پارک همچنین دارای 2 فروشگاه و 3 رستوران است. بزرگ ترین استخر موج دار خارمیانه که موج هایی با ارتفاع 5/1 متر در 5 شکل مختلف ایجاد می نماید، در این پارک طراحی شده است.

دلفیناریوم دبی

دلفیناریوم دبی یک مکان سرپوشیده و مفرح می باشد که کاملاً زیر نظر دولت امارات اداره می گردد. این پارک با مساحت منحصر به فرد خود یکی از بزرگ ترین مراکز تفریحی در قلب دبی می باشد. در این پارک دلفین ها و سگ های آبی تربیت شده برنامه های خارق العاده ای را از خودشان به نمایش می گذارند که باعث شده هواداران چشمگیری در تمامی سنین داشته باشند. در این برنامه شما حتی می تواید با دلفین ها شنا کنید.

تور صحرا دبی (Dubai Safari)

هدف اصلی در ارائه این تور، نشان دادن چهره واقعی کویر و زندگی بادیه نشینان به بازدیدنمایندگان می باشد. مدت زمان این تور می تواند بین چند ساعت تا چند روز متفاوت باشد. در رایج ترین تور شما حدود ساعت 3 یا چهار بعدازظهر به طرف صحرا حرکت کرده و در اولین قسمت با ماشین های چهار محور (4WD) به گردش در میان تپه های شنی کویر می پردازید. سپس به یک کمپ می رسید که بصورت سنتی ساخته شده است.

اسکی دبی

اسکی دبی یک ریزورت اسکی سرپوشیده به مساحت 22500 متر مربع است که زیر مجموعه مرکز خرید امارات می باشد. این ریزورت اسکی در سال 2005 با هزینه ای بالغ بر 270 میلیون دلار افتتاح شد. در حالی که بیرون از این پیست اسکی دمای هوا به 45 درجه می رسد، اما داخل پیست دمایی بین 3- تا 30- درجه سانتیگراد دارد. سالنی که این پیست اسکی را احاطه کرده دارای یک پیست به طول 400 متر بوده و مجهز به تله کابین های بسیار پیشرفته و پرسرعت برای انتقال ورزشکاران به بالای پیست می باشد. روزانه حدود 30 تن برف مصنوعی از آسمان مصنوعی این سالن بر روی آن می بارد.

در این پیست همچنین می توانید از نزدیک پنگوئن های برفی را ببینید و با آنها دوست شوید.

همچنین می توانید در ارتفع 16 متری با استفاده از زیپ لاین جهت 150 متری را بر فراز پیست اسکی طی نمایید.

آی فلای

ای فلای یکی از هیجان انگیز ترین و منحصربفرد ترین فعالیت های گردشگری در دبی می باشد. ماجراجویان پس از گذاران یک دوره آموزشی کوتاه در یک محفظه وارد شده و پرواز در آسمان را در فضای بسته تجربه می نمایند.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 706

به "پر طرفدارترین فعالیت های تفریحی تور دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پر طرفدارترین فعالیت های تفریحی تور دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید