بلیط هواپیما به تورنتو شهری برای هفتاد و دو ملت

به گزارش مجله مدیریت ناب، یکی از لذت های سفر، خرید بلیط هواپیما به مقصد شهرهایی است که از تنوع و تفاوت سرشار هستند و مردمانشان از هر نژاد و تباری در کنار هم زندگی فرحبخشی دارند. ملاقات از این تفاوت ها و آشنایی با این جوامع متنوع باعث می گردد تا سفر از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل فراتر رود و به تجربه ای آموزنده برای مسافرانش تبدیل گردد، در این مطلب قصد داریم تا برایتان از یکی از متنوع ترین شهرهای دنیا سخن بگوییم.

بلیط هواپیما به تورنتو شهری برای هفتاد و دو ملت

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

تورنتو ماشین اقتصادی کاناداست. این شهر دارای هفت ساختمان با ارتفاع بیشتر از 200 متر می باشد که همین، منظره شهر را جذاب نموده و به گونه ای، از جاذبه های توریستی تورنتو به حساب می آید. جالب است بدانید ناحیه تورنتو با جمعیتی بیش از پنج و نیم میلیون نفر در آمریکای شاقتصادی در رده هفتم واقع شده است. به دلیل اینکه حدود نیمی از جمعیت تورنتو مهاجرین هستند، فرهنگ ها، زبان ها، غذاها و هنرهای مختلف در این شهر وجود دارد که از ویژگی های برجسته تورنتو به حساب می آید.

شهر تورنتو، مرکز ایالتی اونتاریو و بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر کاناداست. این شهر پایتخت اقتصادی، اقتصادی، تجاری، ارتباطات راه دور، هوا فضا، حمل و نقل، رسانه، هنر، فیلم، تولیدات تلویزیونی، انتشارات، تولیدات نرم افزاری، تحقیقات پزشکی، آموزشی و توریسم کاناداست. علاوه بر اینها جاهای دیدنی تورنتو دیدنی و بعضا زبانزد هستند.. تورنتو از شهرهای مهم کانادا می باشد و از نظر فعالیت های بورسی در جهان بین 10 کشور مهم از نظر بورس واقع شده است. تورنتو از نظر جمعیتی پنجمین شهر در آمریکای شاقتصادیست. جاذبه های گردشگری تورنتو باعث شده تا این شهر در بین محبوب ترین شهرهای قاره امریکا در میان گردشگران قرار بگیرد.

تورنتو شهر گالری و موزه های هنری است، سالن های نمایش فیلم و تئاترهایی که تو گوشه و کنار هر محله ای میشود آنها را پیدا کرد و پر از انواع رستوران و کافه هایی هست که تا واردشان نشوی، نمیتوانی حتی حدس بزنی که داخل منوی انها چه چیزی وجود دارد. تورنتو با سرعتی باور نکردنی در حال رشد هست و هر روز میزبان گردشگران و مهاجران زیادی است، به همین خاطر از نظر هتل و مراکز اقامتی و مراکز خرید شرایط خیلی خوبی دارد.

اگر برایتان جالب است تا بدانید مگر این تورنتو چه دارد که اینقدر در میان گردشگران قاره امریکا محبوب شده است و چرا هر مسافری که به سمت امریکای شاقتصادی پرواز می نماید سودای خرید بلیط هواپیما تهران تورنتو و گشت وگذار در این شهر را در سر دارد؟ با وب سایت خبرنگاران همراه شوید تا در کنار هم از جاذبه های گردشگری و توریست پسند تورنتو دیداری داشته باشیم.

بلیط هواپیما به بازدید از برج سی ان

این برج بلند 553 متری که سمبل شهر تورنتو نیز به شمار می رود، یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری شهر است که کمتر کسی پیدا می شود که بازدید از این برج را از دست بدهد. این برج که در جنوب شهر واقع شده است از تمام نقاط شهر به راحتی قابل مشاهده است. مسافرانی که برای بلیط هواپیما می خرند و از این برج بازدید می نمایند، می توانند به بالای برج سفر نموده و نمایی از شهر و دریاچه اونتاریو را از این فاصله ببینند و در رستوران های آن با نمای زیبایی از شهر به غذاخوردن بپردازند.

برج CN در سالهای 1972 تا 1976 ساخته شد و تا مدتها بلندترین برج جهان بود ولی امروزه برج های بلندتر جای آن را در لیست بلندترین ها گرفته اند. بلندترین نقطه از این برج که بازدیدنمایندگان می توانند از آنجا شهر را تماشا نمایند 447 متر بالای سطح شهر است. در روزهایی که هوا صاف است به راحتی آبشارهای نیاگارا نیز تعیین است.

برای افرادی که دنبال هیجان و ماجراجویی هستند، امکان قدم زدن در کناره های این برج نیز وجود دارد که به Edge Walk معروف است که افراد هیجان طلب می توانند در روی لبه خارجی برج به عرض 1.5 متر در فاصله 365 متری قدم بزنند و شهر را زیر پای خود ببینند.

بلیط هواپیما به بازدید از کازا لوما

عمارت فوق العاده کازا لوما (Casa Loma) که در باغی زیبا واقع شده است، تا حدی یادآور قلعه های قرون وسطایی است. این بنا در ابتدا برای سِر هنری پلاتت ساخته شد و با حدود 100 اتاق و 36 حمام هم اکنون به موزه تبدیل شده است. بازدیدنمایندگان با دیدن این موزه می توانند به دوران شکوه و عظمت اروپا نگاهی بیندازند. کازا لوما زیباترین قلعه کانادا محسوب می شود و دارای چندین ساختمانِ تزئین شده، راه های مخفی، برج ، اصطبل و همچنین یک تونل 243 متری است.

بلیط هواپیما به بازدید از بازار خرید ایتون

ایتون سنتر (Eaton Center) در شاقتصادی ترین بخش منطقه تجاری مرکزی (Central Business District) واقع شده است. این مرکز خرید فوق مدرن مکرراً در حال بازسازی و گسترش است و ایستگاه متروی خود را دارد. افراد ناآشنا به راحتی راه خود را در مسیرهای پر پیچ و خم فروشگاه ها، فروشگاه های تخصصی، بوتیک ها، رستوران ها و کافه تریا گم می نمایند. فروشگاه اصلی ایتون سنتر تورنتو در سال 1869 افتتاح و رفته رفته به یک تجارت بزرگ خرده فروشی تبدیل شد. بازار خرید ایتون، محل ایده آلی برای مسافرانی است که بلیط هواپیما می خرند و به سفر می فرایند تا در مراکز خرید بگردند و حسابی خرید نمایند.

بلیط هواپیما به بازدید از بازار سنت لورنس

در بازار سنت لورنس (St. Lawrence Market)، دستفروشان به فروش محصولات غذایی مختلف، گل و کالاهای خاص می پردازند. تالار سنت لورنس در سال 1850در تورنتو ساخته شد و محلی برای برگزاری تجمعات عمومی و کنسرت ها به شمار می آید. این بازار در سال 1967 بازسازی شد، اما بخش اعظمی از جذابیت قدیمی خود را حفظ نموده است. راه پله بزرگ و چلچراغ گازی از ویژگی های داخل این تالار محسوب می شود.

بلیط هواپیما به بازدید از باغ وحش تورنتو

تورنتو باغ وحشی وسیع دارد که شامل مجموعه ای از صدها حیوان مختلف می شود که در Red River و 40 کیلومتر شمال شرق مرکز شهر واقع شده است. یکی از جاذبه های گردشگری اصلی این باغ وحش پانداها هستند ، پانداها از سال 2013 وارد این باغ وحش شدند و امروزه یکی از پرطرفدارترین حیوانات این باغ هستند. این باغ وحش بخش های متفاوتی دارد و حیوانات مربوط به هر منطقه را در آن نگهداری می نمایند. برای مثال بخش مربوط به آمریکای شاقتصادی آن مجموعه ای از خرس های گریزلی را در خود نگهداری می نماید. این باغ وحش همه ساله میزبان تعداد زیادی توریست است که برای دیدن جاذبه های گردشگری این شهر بلیط هواپیما تهران تورنتو خریده اند.

بلیط هواپیما به بازدید از آکواریوم ریپلای کانادا در تورنتو

این آکواریوم بسیار فوق العاده که از آن به عنوان جالبترین جاذبه توریستی تور کانادا یاد میشود.با داشتن بیش از 16000 گونه دریایی و حجمی بالغ بر 12500 مترمکعب نه تنها بزرگترین آکواریوم کانادا محسوب شده بلکه با داشتن گونه های منحصر به فردی همچون عروس های دریایی و خرچنگهای غول آسای 65 ساله یکی از شگفت انگیزترین و جالب ترین آکواریوم های جهانست.

تعداد بالای موجودات آبزی ساکن در این مجموعه این امکان را برای بسیاری از افراد فراهم آورده تا با گنجینه عظیمی از ذخایر حیاتی جهان آشنا شوند و تقریبا هر موجود آبزی متوسط و کوچک اندامی را که مدنظرشان باشد دراینجا پیدا نمایند. از مارماهی و کوسه ماهی های غول پیکر گرفته تا لاکپشت ها و ماهیان زینتی.

بلیط هواپیما به بازدید از موزه سلطنتی انتاریو

به طور قطع جالب ترین و هیجان انگیزترین بخش تمام تورهای کانادایی بازدید آنها از موزه سلطنتی تورنتوست.این موزه که بزرگترین موزه تاریخ طبیعی و فرهنگی جهانست یکی از شاهکارهای معماری و از بزرگترین کلکسیون های هنری و تاریخی جهانست.از موزه دایناسورها و اولین بقایای انسانی گرفته تا مجسمه های مصری و اولین گونه های جانوری.

این موزه همچنین از حیث دیرینه شناسی و مطالعات باستانی یکی از بزرگترین مراکز تحقیقاتی جهان بوده و کتابخانه و مرکز کامپیوتر آن از مهمترین و بزرگترین مراکز مطالعاتی جهانست. اما این مرکز جدای از تمام جذابیتهایی که برای دانشمندان و محققان دارد، همچنان یکی از جالبترین و هیجان انگیزترین مراکز تفریحی تورنتو به شمار می آید.رستورانهای معتبر و مراکز خرید بسیار بزرگ موزه از جمله امکاناتیست که موزه را از حالت صرف آکادمیک خارج نموده و باعث جذب جهانگردان بسیاری به این مجموعه عظیم شده است.

بلیط هواپیما به بازدید از شهر بازی تورنتو

شهربازی تورنتو یکی از بزرگترین شهربازی های جهان به مساحت 330 هکتار در سال 1981 میلادی ساخته شد . سرزمین عجایب تورنتو رویای تحقق یافته علاقمندان به شهربازی میباشد و سالانه میزبان بیش از سه میلیون بازدید نماینده از سراسر جهانست. این شهربازی در 40 کیلومتری شمال تورنتو واقع شده است و دارای بزرگترین رولر کوستر و پارک دایناسورها در جهان میباشد. در این پارک بیش از 200 جاذبه گردشگری و 68 وسیله سواری هیجان انگیز وجود دارد. پس اگر بلیط هواپیما تهران تورنتو خریدید، لذت یک روز بازدید و گردش در این مکان تفریحی را از دست ندهید.

واندرلند کانادا با مساحت 130 هکتار در 40 کیلومتری شمال تورنتو و در شهر وان واقع شده است. این پارک در سال 1981 توسط دو شرکت Taft Broadcasting و Great-West Life Assurance بعنوان اولین مجموعه شهر بازی در کانادا افتتاح شد. شایان ذکر است این پارک همچنان بعنوان بزرگترین شهر بازی کانادا محسوب می شود.

مسافرانی که به کانادا بلیط هواپیما تهران تورنتو می خرند و به وسیله تورنتو وارد خاک کانادا می شوند در فرودگاه بین المللی تورنتو به زمین می نشینند. فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو و بزرگ ترین و شلوغ ترین فرودگاه کانادا است. تنها در سال 2010 این فرودگاه حدود 32میلیون مسافر و 420 هزار حرکت هواپیما داشته است.

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به کانادا به وبسایت خبرنگاران مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه بلیط هواپیما خبرنگاران

منابع:

fa.canadatoz.com

setare.com

eneshat.com

beytoote.com

fa.wikipedia.org

به احتمال زیاد شما مطالب زیر را هم دوست خواهید داشت:

✅ بلیط هواپیما به کانادا ، برای دیدن کلیک کنید.

منبع: سفرستان
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 788

به "بلیط هواپیما به تورنتو شهری برای هفتاد و دو ملت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما به تورنتو شهری برای هفتاد و دو ملت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید