تور ایتالیا ارزان: معروف ترین جاهای دیدنی میلان

به گزارش مجله مدیریت ناب، میلان یکی از شهرهای پرجمعیت و دومین شهر بزرگ ایتالیا است. این شهر در مرکز ناحیه لومباردی و در شمال ایتالیا واقع شده است.

تور ایتالیا ارزان: معروف ترین جاهای دیدنی میلان

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

شهر میلان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در میان مردم جهان است. در تمامی طول سال گردشگران زیادی با خرید بلیط خارجی به این شهر سفر می نمایند.

میلان یکی از شهرهای پیشرو در زمینه های آموزش، هنر، اقتصاد، مد، تفریح، حمل و نقل، معماری، رسانه و … است. اهمیت این شهر در زمان امپراتوری روم غربی افزایش یافت و در حال حاضر نیز یکی از مهم ترین شهرهای اروپا محسوب می شود. میلان مرکز مد و مرکز تجارت ایتالیا لقب گرفته است. این شهر از نظر طراحی لباس و اقتصاد در منطقه از معروفیت بسیار زیادی برخوردار است. میلان دیدنی های بسیار زیادی را در خود جای داده است و جاذبه های گردشگری بسیار زیادی دارد.

اگر قصد استفاده از تور میلان را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله به آنالیز معروف ترین جاذبه های میلان خواهیم پرداخت.

برترین زمان برای بازدید از جاهای دیدنی میلان

اگر قصد خرید پرواز میلان به تهران را دارید، بلیط خود را برای ماه های آپریل تا می یا سپتامبر تا اکتبر بخرید. در این ماه ها میلان آب و هوای بسیار خوبی دارد. در ماه های نوامبر تا مارچ نیز میلان بسیار خلوت است.

محله ناویلی (Navigli)

ناویلی نام یک کانال در میلان است که دریاچه های ماجیوره، پاویا و کومو را به هم متصل می نماید. این کانال در قرن دوازدهم میلادی ساخته شده است. محله ناویلی یکی از محله های دیدنی میلان است. اطراف این کانال رستوران و کافه های متعددی وجود دارد که می توانید از آن ها بهره ببرید. چند گالری هنری و آتلیه نیز در اطراف این کانال وجود دارد که دیدنی آن ها خالی از لطف نیست.

کلیسای آمبروز مقدس (SantAmbrogio)

از زیباترین جاهای دیدنی میلان می توان به کلیسای آمبروز مقدس اشاره نمود. این کلیسا از شاهکارهای معماری است که به سبک رومانسک ساخته شده است. این بنا قدیمی ترین کلیسای میلان به شمار میرود و در سال 368 به وسیله آمبروز مقدس ساخته شده است.

کلیسای جامع میلان (Duomo di Milano)

اگر به میلان سفر نموده اید، از دیدنی کلیسای جامع میلان غافل نشوید. این کلیسا بزرگ ترین کلیسای گوتیک در جهان است و زیبایی های بسیار زیادی دارد. پشت بام این کلیسا منظره بسیار زیبایی دارد و می توانید تمامی شهر را از بالا دیدن کنید.

یک صلیب زیبا در این کلیسا وجود دارد که ارزشمندترین اثر موجود در این کلیسا است. بعضی از افراد معتقدند که این صلیب به حضرت عیسی مسیح متعلق بوده است. قدمت این کلیسا به قرن 14 میلادی باز می شود و از زمان امپراطوری روم به عنوان یک عبادتگاه مورد استفاده قرار می گرفته است.

تالار آلاسکالا (Teatro Alla Scala)

یکی از بزرگ ترین و باشکوه ترین سالن های تئاتر جهان، تالار آلاسکا است که محل اجرای برترین اپراهای جهان است. این سالن تا به امروز میزبان نمایش های مشهور، کنسرت های بی نظیر و اجراهای معروفی بوده است و خوانندگان، نوازندگان و موسیقی دانان زیادی در آن اجرا داشته اند.

موزه هنر پیناکوتکا دی بِرا (Pinacoteca di Brera)

موزه هنر پیناگوتگا دی برا یک عمارت بزرگ رنسانسی است که در شهر میلان قرار گرفته است. این بنا در سال های 1651 تا 1773 ساخته شده است و در آن موقع به عنوان یک مدرسه یهودی مورد استفاده قرار می گرفت. موزه هنر پیناکوتکا از سال 1776 به موزه هنر تبدیل شد و امروزه یکی از زیباترین موزه های هنری در ایتالیا محسوب می شود. این موزه آثار ارزشمند زیادی را در خود جای داده است.

کلیسای سانتا ماریا دله گرتزیه (Santa Maria Delle Grazie Milan)

این کلیسا در سال 1465 میلادی در کورسو ماژنتا ساخته شده است. این کلیسا آجری معماری به سبک گوتیک دارد. گنبد بزرگ و بی نظیر این کلیسا اثر به جای مانده از دوره رنسانس است. معماری این کلیسا اثر معمار مشهوری به نام برامانته است. کلیسای سانتا ماریا دله گرتزیه یکی از معروف ترین جاذبه های میلان است زیرا اثر مشهور شام آخر لئوناردو داوینچی را در خود جای داده است.

کاخ اسفورتسسکو (Castello Sforzesco)

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری در شهر میلان کاخ اسفورتسسکو است. این کاخ آثار بسیار ارزشمندی همچون مجموعه مجسمه های ناتمام میکل آنژ را در خود جای داده است. یک نقاشی سقفی بزرگ از لئوناردو داوینچی نیز در این کاخ وجود دارد که بسیار دیدنی است. اگر به ساز و موسیقی علاقه مند هستید، سری به این کاخ بزنید چون می توانید مجموعه ای از سازهای موتزارت را در آن دیدن کنید.

گورستان مُنیومِنتال (Monumental Cemetery)

شاید عجیب باشد اما این گورستان یکی از پرطرفدارترین جاذبه های دیدنی میلان است. این گورستان پس از کلیسای جامع میلان رتبه پربازدیدترین مکان دیدنی را به خود اختصاص داده است. گورستان منیومنتال خانه پایانی هنرمندان، نخبگان و دیگر افراد سرشناس ایتالیا است. معماری این گورستان نیز همچون سایر بناهای میلان دیدنی است.

نگارخانه ویتوریو امانوئل دوم (Galleria Vittorio Emanuele II)

این نگارخانه در زمانی یکی از بزرگترین مراکز خرید اروپا بوده است. در حال حاضر نگارخانه ویتوریو امانوئل دوم محلی برای خرید، گپ زدن، اجتماع، صرف غذا، نوشیدنی، قهوه و … است. سالن این نگارخانه کف موزائیکی بسیار زیبایی دارد و سقف آن بسیار دیدنی است. این نگارخانه به یک گنبد شیشه ای رنگی مجهز شده است که بسیار چشم نواز است. دومین هتل هفت ستاره در جهان به نام هتل تاون هاوس در این مکان بسیار دیدنی واقع شده است.

محله بِرا (Brera)

یکی از مجذوب کننده ترین محله های میلان، محله برا است. این قسمت شهر مغازه های جالبی دارد و خیابان های آن باریک و دیدنی است. رستوران های باکیفیتی در این بخش از شهر وجود دارند که برای صرف غذا بسیار مناسب هستند. این منطقه بسیار دیدنی است و گالری معروف پیناکوتکا دی بِرا هم در این منطقه قرار گرفته است.

پیاتزا دی مِرکانتی (Piazza dei Mercanti)

میلان یک شهر مدرن است و آسمان خراش و برج های بسیار زیادی را در خود جای داده است. پیاتزا دی مرکانتی فضایی است که دیدنی آن شما را به قرون وسطی می برد. نمای این بنا از سنگ مرمر سیاه و سفید ساخته شده است و درختان نخل زیادی در اطراف آن دیده می شوند. این بنا در کنار دریاچه لوگانو واقع شده است.

پارک سِمپیون (Sempione)

این پارک زیبا و دوست داشتنی به سبک نئوکلاسیک ساخته شده است و از محبوب ترین پارک های میلان است این پارک دارای بخش های گردشگری و دیدنی همچون آلاچیق، طاق صلح، دریاچه، آمفی تئاتر و … است. در طول سال فستیوال ها و رویدادهای زیادی در این پارک برگزار می شوند.

گالری هنر مدرن (Civica Galleria dArte Moderna)

این گالری دارای گنجینه هایی است که به دوره رومانتیسییم قرن 19 بازمی شود. این گالری هنر محل اقامت ناپلئون بناپارت بوده است.

رستوران تراموای اتمسفرا (ATMosfera)

اگر دوست دارید یک غذای خاطره انگیز در میلان میل کنید، می توانید به رستوران تراموای اتمسفرا مراجعه کنید و یک وعده خوشمزه نوش جان کنید. این رستوران زیبا درون یک تراموا قدیمی واقع شده است.

موزه پُلدی پِتزولی (Poldi-Pezzoli Museum)

این موزه در گذشته یک عمارت اشرافی و قدیمی بوده است که امروزه میزبان نقاشی ها و گنجینه های بسیار ارزشمندی است. این موزه دارای بخش های مختلفی همچون بخش جواهرات، ظروف چینی، ظروف نقره، لباس های جنگی، سفال و … است. جالب است بدانید که تمامی کف این موزه زیبا با فرش های ایرانی پوشیده شده است.

ورزشگاه سن سیرو (San Siro Stadium)

اگر به ورزش فوتبال علاقه دارید، سری به ورزشگاه سن سیرو میلان بزنید. این ورزشگاه در تمامی جهان معروفیت دارد و دیدنی فوتبال در آن بسیار هیجان انگیز است. این ورزشگاه محل برگزاری بازی هایی همچون میلان و اینتر است.

خرابه های رومی سن لورنزو (Colonne di San Lorenzo)

خرابه های رومی سن لورنزو یک منطقه دیدنی در این شهر هستند که از امپراطوری روم در میلان به جای مانده اند. این مکان در شب شور و حال دیگری دارد. اگر به شب گردی علاقه مند هستید، سری به این محله در میلان بزنید.

منبع: سفرمارکت

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1973

به "تور ایتالیا ارزان: معروف ترین جاهای دیدنی میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: معروف ترین جاهای دیدنی میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید