نماینده مجلس: مگر قرار است اصفهان یا شیراز را بزنیم که برد موشک ها 300 کیلومتر باشد؟

به گزارش مجله مدیریت ناب، عباس گودرزی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت ضرورت امروز، تنها معیشت نیست. او ادامه داد: افرادی می گفتند ما به موشک احتیاج نداریم و بعد می گفتند ما به موشک دوربرد احتیاج نداریم و برد 300 کیلومتر کافی است... مگر قرار است اصفهان یا شیراز را بزنیم که برد موشک های ما 300 کیلومتر باشد؟

نماینده مجلس: مگر قرار است اصفهان یا شیراز را بزنیم که برد موشک ها 300 کیلومتر باشد؟

به گزارش خبرآنلاین؛ عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه کسانی که عنوان می نمایند که ما احتیاجی به صنعت موشکی نداریم، خواسته دشمن را محقق می نمایند، گفت: اثبات شیء نفی ما ادا نمی نماید اینکه ما عنوان کنیم که ضرورت امروز کشور اقتصاد و معیشت است، به این معنا نیست که حوزه های دیگر اهمیتی ندارد.

وی اضافه کرد: هر مسئله ای در جای خود باید مورد توجه قرار گیرد و به آن پرداخته گردد که از جمله آن می توان به امنیت و اقتدار دفاعی کشور اشاره نمود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: امنیت بسترساز دستیابی همه نظام های سیاسی به اهدافی است که آن ها را دنبال می نمایند. اگر در کشوری امنیت نباشد، هیچ مطلوبی حاصل نمی گردد و امنیت بسترساز توسعه، رشد و پیشرفت هر کشور است.

گودرزی اعلام کرد: اقتصاد در سایه امنیت رشد می نماید و پایدار می ماند. سرمایه گذاری در زیر سایه امنیت انجام می گردد و جایی که امنیت حاکم نباشد اقتصاد هم شنماینده و متزلزل خواهد بود.

وی اضافه کرد: کسانی که به بهانه مسائل مالی در پی ضربه زدن به اقتدار دفاعی و امنیتی کشور هستند، مرموزانه و به صورت آرام و خاموش در پی ضربه زدن به اقتصاد و معیشت مردم هستند و در پی بر هم زدن آسایش و آرامش مردم هستند.

وی گفت: پیش از این همان کسانی که می گفتند ما احتیاج به موشک نداریم و مسائل مالی را دائما گوشزد می کردند هیچ تحولی در مسائل مالی ایجاد نکردند و نه تنها هیچ گره ای را باز نکردند بلکه گره هایی بر گره های گذشته اضافه کردند. اقتصاد ما را به قهقرا بردند و از طرفی نظریات غلط هم درباره اقتدار و امنیت کشور می دادند.

این نماینده مجلس گفت: کسانی که این تفکر را داشتند در مقطعی می گفتند ما به موشک احتیاج نداریم و بعد می گفتند ما به موشک دوربرد احتیاج نداریم و برد 300 کیلومتر برای موشک های ما کافی است. کسی نبود به این ها بگوید مگر ما قرار است اصفهان یا شیراز را بزنیم که برد موشک های ما 300 کیلومتر باشد؟

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران اراده تجاوز به هیچ کشوری را ندارد. فناوری های نظامی مان کاملا صلح آمیز و امنیت آفرین است، اما اگر منافع کشور را به خطر بیندازند، اگر به منافع ایران دست درازی نمایند، منافع شان را در هر کجای جهان که باشد به خطر خواهیم انداخت. توان دفاعی توان بازدارندگی است.

وی گفت: اگر توان دفاعی و امنیتی کشور نبود امروز دشمن به راحتی به این آب و خاک و این سرزمین تعرض می کرد و منافع ما را به خطر می انداخت.

منبع: فرارو
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1982

به "نماینده مجلس: مگر قرار است اصفهان یا شیراز را بزنیم که برد موشک ها 300 کیلومتر باشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مجلس: مگر قرار است اصفهان یا شیراز را بزنیم که برد موشک ها 300 کیلومتر باشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید