مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ادعای جدید هکرهای چینی تا خلبان اینستاگرامی

به گزارش مجله مدیریت ناب، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ادعای جدید هکرهای چینی تا خلبان اینستاگرامی

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

جدیدترین به روزرسانی مرورگر فایرفاکس یک گام مهم رو به جلو بر می دارد. درواقع این به روزرسانی به کاربران امکان می دهد بهتر از گذشته از حریم خصوصی خود محافظت نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانیم.

شاید وقتی صحبت از اینفلوئنسرها یا چهره های تأثیرگذار اینستاگرام می گردد ذهن بسیاری از ما به سمت افرادی می رود که از سلبریتی ها یا چهره های سرشناس هستند. با این وجود گاهی دیگر افراد نیز سعی می نمایند در اینستاگرام مورد توجه واقع شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از هکرهای چینی مدعی شده اند که می توانند قفل اثر انگشت انواع گوشی های هوشمند را در کمتر از 20 دقیقه شکسته و به اطلاعات خصوصی کاربران دسترسی داشته باشند. بر این اساس ممکن است اثر انگشت امن ترین راه برای قفل کردن تلفن هوشمند شما نباشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تیم کوک؛ مدیرعامل شرکت اپل اخیرا اعلام نموده است که ایرپادز پرو جدید می تواند مکمل ایرپادهای قدیمی باشد و قرار نیست لزوما جایگزین این ایرپادزهای قدیمی باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت سامسونگ در ماه مارس از سری گلکسی اس 10 رونمایی کرد و گفته می گردد که با راه اندازی اس 10 لایت این سری را توسعه خواهد داد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 434

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ادعای جدید هکرهای چینی تا خلبان اینستاگرامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ادعای جدید هکرهای چینی تا خلبان اینستاگرامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید