ردمی K50 اولترا با سیستم دوربین قدرتمندی عرضه خواهد شد

به گزارش مجله مدیریت ناب، به نظر می رسد که گوشی ردمی K50 اولترا به زودی به عنوان جایگزین مقرون به صرفه تر گوشی شیائومی 12 اولترا به کاربران معرفی خواهد شد. جدیدترین اطلاعات منتشر شده، بعضی از مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند پرچم دار را فاش نموده و گفته می گردد که سیستم دوربین آن حرف های زیادی برای گفتن دارد.

ردمی K50 اولترا با سیستم دوربین قدرتمندی عرضه خواهد شد

گوشی شیائومی 12 اولترا قرار است به عنوان قدرتمندترین گوشی هوشمند شیائومی به زودی رونمایی گردد. اما این شرکت به غیر از این گوشی، روی گوشی هوشمند اولترای دیگری نیز کار می نماید که ظاهراً با نام ردمی K50 اولترا در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. به لطف افشاگری های تازه، اطلاعات خوبی از گوشی ردمی K50 اولترا در اختیار ما قرار گرفته که در ادامه به آنالیز آن ها خواهیم پرداخت.

ردمی یکی از برندهای زیر مجموعه شرکت شیائومی است که توانسته با فراوری گوشی های هوشمند باکیفیت و قیمت مناسب نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند. این شرکت چینی همچون سایر شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی خود را برای حضوری قدرتمندانه تر در بازار جهانی محصولات هوشمند آماده می نماید تا بتواند فرایند روبه رشد سال گذشته را در امسال نیز ادامه دهد. به گفته منابع چینی، ردمی K50 اولترا مجهز به نمایشگر E5 AMOLED است و از رزولوشن QHD+ با رفرش ریت 120 هرتزی پشتیبانی خواهد نمود. با توجه به موفقیت های اخیر شیائومی در زمینه نمایشگرها، می توان انتظار داشت که نمایشگر این گوشی از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

شیائومی احتمالاً از پردازنده تازه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند استفاده خواهد نمود. تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس همانطور که از نامش پیداست، به عنوان نسخه قدرتمندتر پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 روانه بازار شده است. باید خاطر نشان کنیم که این چیپست تازه به جای فرآیند ساخت 4 نانومتری سامسونگ، به یاری فرآیند 4 نانومتری TSMC فراوری شده است. کوالکام مدعی شده این تراشه از نظر عملکرد پردازنده حدود 10 درصد سریع تر است و برای فرکانس پردازنده گرافیکی هم با 10 درصد افزایش روبرو خواهیم شد. در مجموع می توان گفت که اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 از نظر پایداری عملکرد نسبت به نسل قبلی حرف بیشتری برای گفتن دارد.

گفته می گردد که گوشی ردمی K50 اولترا به لطف دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی اش پیشرفت های قابل توجهی را در زمینه عکاسی برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. ظاهراً یکی از سنسورهای این گوشی هوشمند مقدار ای 1/1.57 یا 1/1.3 اینچی خواهد داشت که همین مقوله تجربه عکاسی فوق العاده ای را به کاربران ارائه می دهد. بعلاوه شنیده ها حاکی از آن است که این گوشی هوشمند از سرعت شارژ 120 واتی همچون گوشی شیائومی 12 پرو بهره خواهد برد.

این طور که معلوم است شرکت های زیادی قصد دارند از پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به عنوان قلب تپنده گوشی های هوشمندشان در نیمه دوم امسال بهره ببرند و گویا شرکت موتورولا اولین شرکتی است که گوشی با این تراشه را روانه بازار گوشی های هوشمند خواهد نمود. به نظر می رسد که عملکرد اسنپدراگون 8 نسل 1 به عنوان یک تراشه پرچم دار در بسیاری از گوشی های هوشمند به هیچ عنوان مورد قبول کاربران قرار نگرفت و مشکل گرما و مصرف انرژی گوشی های مجهز به این پردازنده، آن ها را بسیار آزار داده است. اما به طور کلی گفته می گردد که تراشه پرچم دار سال 2022 کوالکام، از نظر بهره وری و عملکرد نسبت به نسل قبلی حرف بیشتری برای گفتن دارد. این مقوله به این معنی است که هنگام انجام بازی های سنگین یا بهره گیری از شبکه 5G که گرمای فراوریی گوشی رو به افزایش می رود، کاربران می توانند زمان بیشتری از حداکثر توان این چیپست بهره ببرند.

این روزها خبرهای زیادی در خصوص قدرتمندترین پرچم دار شیائومی یعنی شیائومی 12 اولترا در فضای مجازی منتشر می گردد. شنیده ها حاکی از آن است که شیائومی 12 اولترا از نمایشگر 6/73 اینچی AMOLED خمیده با رفرش ریت 120 هرتزی و رزولوشن 2K بهره می برد. این گوشی بعلاوه از سنسور E5 شرکت سامسونگ و نرخ نوسازی LTPO 2.0 پویا پشتیبانی خواهد نمود. شیائومی از سیستم دوربین سه گانه در این گوشی هوشمند استفاده خواهد نمود که سنسور 50 مگاپیکسلی Exmor IMX800 دوربین اصلی آن خواهد بود. در کنار این سنسور 50 مگاپیکسلی، دو سنسور 48 مگاپیکسلی تله فوتو و اولترا واید نیز تعبیه شده که کاربران می توانند از آن ها بهره ببرند. احتمالاً در روزهای آینده اخبار دقیق تری از گوشی های تازه شیائومی در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

منبع: Notebookcheck

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 2044

به "ردمی K50 اولترا با سیستم دوربین قدرتمندی عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردمی K50 اولترا با سیستم دوربین قدرتمندی عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید