مقاله: فعالیت های در فضای باز برای نوجوانان در ادمونتون کانادا

به گزارش مجله مدیریت ناب، اینجا ارزش صبر برای رشد ذرت را دارد. در میان ساقه ها گم شوید و ببینید چه مدت طول می کشد تا از آن عبور کنید. پس از غروب خورشید هم بمانید تا با یک چالش جدید روبرو شوید.

مقاله: فعالیت های در فضای باز برای نوجوانان در ادمونتون کانادا

به دنبال عکس مناسب برای اینستاگرام هستید؟ میتوانید اینجا کلی عکس بگیرید. از هنر گرفته تا چشم اندازهای نفس گیر، نقاط مناسب سلفی دریافت در اینجا کم نیست.

قلعه های یخی ادمونتون برای بیرون آمدن در زمستان و رفتن به یک فضای افسانه ای بسیار مناسب است. صدها هزار قالب یخی برای ایجاد این فضا کنارهم قرار گرفته است و هزاران چراغ LED پس از تاریک شدن هوا آن را روشن می نمایند. هر ساعتی از روز که بروید فرقی ندارد، دوستانتان مطمئناً اوقات خوبی را در اینجا سپری می نمایند.

عجیب نیست که ادمونتون به عنوان شهر جشنواره ها شناخته می گردد! با بیش از 50 جشنواره مختلف در طول سال، این شهر در جشن ها و هیجانات غرق می گردد. از K-Days معروف گرفته تا رویدادهای کوچک، همواره چیزی برای غافلگیری برای شما وجود دارد.

برای یافتن مسیرهای پیاده روی عالی نیازی به ترک شهر نیست. دره رودخانه Saskatchewan شمالی مملو از مسیرهای ناب است، هم سنگفرش و هم آسفالت نشده، که برای گردش در طبیعت مناسب است. مراقب حیواناتی باشید که دره رودخانه را خانه خود می نامند!

منبع مقاله: فعالیت های در فضای باز برای نوجوانان در ادمونتون کانادا

انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1527

به "مقاله: فعالیت های در فضای باز برای نوجوانان در ادمونتون کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: فعالیت های در فضای باز برای نوجوانان در ادمونتون کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید