مقاله: سیمان سفید در کجا استفاده میشود؟

به گزارش مجله مدیریت ناب، برای ساخت موانع بزرگراه ها و برای اهداف تزئینی استفاده می شود، همچنین به طور گسترده ای برای ساخت سنگ های ریخته گری مجذوب کننده مورد استفاده قرار می گیرند.

مقاله: سیمان سفید در کجا استفاده میشود؟

در ساخت بتن استفاده می کنند. بتن سفید تولید شده با این سیمان در ساخت پروژه هایی استفاده می گردد که در آن ها زیبایی اهمیت دارد. این متریال، قیمت بالاتری نسبت به سیمان های دیگر دارد و به همین علت استفاده از آن برای ساخت و ساز معمولی مقرون به صرفه نیست. زیرا از نظر خواص هم فرق چندانی با سیمان معمولی ندارد.

سیمان سفید خواصی همانند سیمان معمولی خاکستری وسیاه دارد و تنها در رنگ متفاوت می باشند. رنگ سیمان با توجه به مواد خام تشکیل دهنده و نوع فرآیند تهیه آن، تغییر می کند. اکسید های فلزی به ویژه آهن و منگنز بر رنگ سیمان تأثیر دارند. این نوع سیمان ممکن است در بازسازی ویلا به علت زیبایی بیشتر در نماها به کار گرفته گردد.

در ساخت بتن های رنگی می باشد. در صورت استفاده از رنگدانه های مختلف می توان به نام، بتن های رنگی تولید کرد. به منظور قابلیت ایجاد رنگ هاتکراری، تولید کنندگان، سیمان رنگی آماده اختلاط را به صورت پایه عرضه می کنند.

منبع مقاله: سیمان سفید در کجا استفاده میگردد؟

انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1768

به "مقاله: سیمان سفید در کجا استفاده میشود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: سیمان سفید در کجا استفاده میشود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید