لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد به آسانی از سد استون ویلا گذشت

به گزارش مجله مدیریت ناب، دیدارهای هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس با پیروزی قاطع شیاطین سرخ در خانه استون ویلا ادامه پیدا کرد.

لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد به آسانی از سد استون ویلا گذشت

جهت دریافت خدمات طراحی ویلاهای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه بازی های سی و چهارمین هفته از لیگ برتر فوتبال انگلیس، پنجشنبه شب تیم های استون ویلا و منچستریونایتد در استادیوم ویلاک پارک به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود شیاطین سرخ پایان یافت.

گل های این بازی را برونو فرناندز در دقیقه 27 از روی نقطه پنالتی، میسون گرینوود در دقیقه 45 و پل پوگبا در دقیقه 58 به ثمر رساندند.

این شانزدهمین برد منچستریونایتد بود که این تیم را 58 امتیازی کرد در رده پنجم نگه داشت اما استون ویلا بیست و یکمین باختش را تجربه کرد تا با 27 امتیازی که از قبل داشت در رده نوزدهم بماند و به سقوط نزدیک تر گردد.

پیش از این بازی هم دو ملاقات برگزار گردید که در یکی از آنها بورنموث در خانه مقابل تاتنهام ژوزه مورینیو صفر - صفر مساوی کرد. با این نتیجه تاتنهام با 49 امتیاز در رده نهم جدول نهاده شد.

در بازی دیگر اورتون تحت راهنمایی کارلو آنچلوتی در خانه مقابل ساوتهمپتون به تساوی یک - یک رضایت داد. مردان کارلتو با 45 امتیاز در رده یازدهم جدول هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 977

به "لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد به آسانی از سد استون ویلا گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد به آسانی از سد استون ویلا گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید