واکنش های شدید به لگد شدن صورت بازیکن آرسنال به وسیله مدافع اورتون

به گزارش مجله مدیریت ناب، در جریان آخرین بازی هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس، صحنه ای ترسناک رخ داد که داور چندان آن را جدی نگرفت اما اهالی رسانه و شبکه های مجازی به آن واکنش شدیدی نشان دادند.

واکنش های شدید به لگد شدن صورت بازیکن آرسنال به وسیله مدافع اورتون

به گزارش خبرنگاران، بازی شب گذشته (دوشنبه) تیم های فوتبال آرسنال و اورتون در استادیوم گودیسون پارک و در نیمه نخست مسابقه یک صحنه جنجالی داشت که در آن بن گادفری مدافع میانی تیم فوتبال اورتون صورت تاکه هیرو تومیاسو بازیکن حریف را که روی زمین افتاده بود، لگد کرد.

با وجود دلخراش بودن صحنه و آسیب تماشا تومیاسو که آثار آن روی صورتش هم کاملاً تعیین بود، مایک دین داور مسابقه حتی با وجود تماشای مجدد اتفاق اتفاق افتاده به وسیله VAR از کنار آن گذشت، چون این اتفاق را سهوی تشخیص داد. تصاویر آهسته تلویزیونی هم به نوعی تشخیص مایک دین را تأیید می کردند، چرا که گادفردی هنگام گذاشتن پای خود روی صورت بازیکن حریف به او نگاه نمی کرد.

در این میان اما بعضی افراد نظری کاملاً متفاوت داشتند از جمله گری نویل مفسر شبکه اسکای اسپورتس که ابراز اطمینان کرد حرکت مدافع اورتون عمدی بوده است. نویل که گه گاه اظهارنظرهایی جنجالی انجام می دهد، گفت: به عنوان یک بازیکن حرفه ای، من صددرصد مطمئنم که گادفری عمداً این کار را کرد. من می توانم درک کنم که چرا VAR این برخورد را تصادفی تشخیص داد و ما هم الآن نمی توانیم خلافش را ثابت کنیم اما به عنوان یک بازیکن حرفه ای من می گویم او از قصد صورت بازیکن حریف را لگد کرد، هرچند همان طور که گفتم می توانم علت این را که چرا به او کارت قرمز داده نشد درک کنم.

یکی دیگر از افرادی که به این قضیه واکنشی اعتراض آمیز نشان داد، پیرس مورگان، مجری یکی از برنامه های تلویزیونی معروف انگلیس است که هوادار دوآتشه آرسنال هم هست. او در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: بازیکن اورتون حتی کارت هم نگرفت... آن هم برای عمداً لگد کردن صورت تومیاسو، از دست گادفری و داور مسابقه شدیداً عصبانی ام.

آرسنال که در زمان وقوع این اتفاق نه گلی زده و نه گل خورده بود، در حالی بازی را با شکست 2 بر یک به سرانجام رساند که تا 11 دقیقه به انتهای مسابقه یک بر صفر از میزبان خود پیش بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1400 بروزرسانی: 6 بهمن 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1886

به "واکنش های شدید به لگد شدن صورت بازیکن آرسنال به وسیله مدافع اورتون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش های شدید به لگد شدن صورت بازیکن آرسنال به وسیله مدافع اورتون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید