فرش ماشینی 700 شانه

به گزارش مجله مدیریت ناب، در بازار فرش ماشینی، اموزه فرش 700 شانه از پرفروش ترین و مقرون به صرفه ترین محصولات بشمار می آید که با تراکم های پودی مختلف فراوری می گردد. تنوع در تراکم تاثیر مستقیمی بر روی قیمت نهایی فرش میگذارد. فرش 700 شانه نسبت به فرش های 1000شانه ، فرش 1200 شانه و 1500 شانه قیمت مناسب تری دارد. البته در ادامه به ویژگی های آن نسبت به سایر محصولات خواهیم پرداخت.

فرش ماشینی 700 شانه

تراکم فرش 700 شانه کاشان

شانه (تراکم عرضی) : شانه فرش پارامتری برای تعداد نخ های خاب در 1 متر از عرض فرش می باشد. شانه فرش به وسیله نوع و تعداد دندانه های شانه ماشین بافندگی مشخص میگردد و تقریبا غیر قابل تغییر می باشد.

تراکم (تراکم پودی فرش) : به تعداد نخ های پود در یک متر طول فرش گفته می گردد. تراکم پودی نقش مشخص نماینده ای در ثبات ابعادی فرش هنگام استفاده و شستشو دارد و معمولا قابل تغییر است و میتوان آنرا متناسب با سفارش و احتیاج بازار تغییر داد.

در بازار فروش فرش، فرش 700 شانه با تراکم های 1400، 2100، 2250، 2550 فراوری میگردد که این تفاوت در تراکم یکی از عوامل ایجاد بازه قیمت فروش فرش 700 شانه است.

جنس الیاف بکار رفته در فرش

فرش ماشینی 700 شانه کاشان از شرکت امیران از الیاف 100 درصد اکریلیک هیت ست بافته شده است. این در حالی است که می توان گفت مهم ترین عامل در مشخص کیفیت، دوام و قیمت فرش 700 شانه ، الیاف یه کار رفته در آن می باشد در مجموعه فرش امیران استفاده از الیاف ممتاز و با کیفیت و همچنین تراکم بالا باعث افزایش طول عمر پایداری فرش می گردد. این به این معناست که سال ها بعد از خرید، فرش به همان زیبایی که در هنگام خرید نظر شما را جذب نموده بود، همچنان با در خانه شما خودنمایی خواهد نمود. باید یادآوری کنیم بعضی از فراورینمایندگان از نخ های ورژن استفاده مینمایند که دارای کیفیت ، استحکام، بازگشت پذیری پایینتری نسبت به الیاف اکریلیک می باشد و در دید اول فرش با فرش بافته شده با الیاف اکریلیک تفاوت ظاهری ندارد ولی به مرور انعطاف پذیری الیاف مصرفی کاسته شده و خاب فرش سفت میگردد. استفاده از الیاف نامرغوب باعث می گردد بعضی از فروشندگان فرش را با قیمت پایین تر بفروشند.

ارتفاع نخ خاب (رنگ) فرش 700 شانه نسبت به فرش های با تراکم بیشتر می باشد که همین امر سبب می گردد نشستن و یا راه رفتن روی این فرش حس خوشایندتری نسبت به فرش های با تراکم گره بالاتر داشته باشد و از نظر نرمی و لطافت ریشه ها، بیشتر مورد توجه مصرف نماینده قرار بگیرد.

بافت سایز های استاندارد و سفارشی

فرش ماشینی 700 شانه کاشان در رنگ های متنوع در سایز های استاندارد 12 متری، 9 متری، 6 متری و قالیچه ها در سایز های 4×1، 3×1، 2×1، 1/5×1، 2/25×1/5 بافت میگردد.

اگر در سایزهای استاندارد نتوانستید سایز مدنظر خود را انتخاب کنید نگران نباشید، شرکت فرش امیران هر سفارش در سایز دلخواه را برای شما طراحی و بافت میکند.

صفحه جدید ما را دنبال کنید

دنبال می کنم

تنوع در رنگ و طرح

برای افرادی که قیمت، ضخامت و تنوع طرح و رنگ طرح برایشان در اولویت است فرش هفتصد شانه گزینه مناسبی برای خرید می باشد. فرش 700 شانه تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی دارند که باعث افزایش قدرت انتخاب مشتریان می گردد و خریداران محترم می توانند به راحتی فرش مورد نظر خود را با هر نوع دکوراسیون ست نمایند. از دیگر مزایای آن می توان به قیمت مناسب این فرش ها در مقایسه با سایر محصولات از جمله فرش 1000 شانه، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه اشاره نمود. هر چه طرح مورد نظر شما دارای شانه و تراکم بالاتری باشد، بافت ریزتر و ظریف تری دارد و وضوح طرح های بافته شده و قیمت فرش بیشتر میگردد .

شرکت فرش کاشان ، فرش های ماشینی هفتصد شانه خود را در طرح و رنگبندی های متنوع فراوری و روانه بازار می نماید. این امر سبب شده تا فرش های 700 شانه با زیبا ترین رنگ در طرح های متنوع با طیف رنگی گسترده در فروشگاه فرش کاشان موجود باشد.

خرید اینترنتی فرش

برای خرید فرش حتما دقت کنید که از وبسایت یا فروشگاه های معتبر اینترنتی اقدام نمایید زیرا مقدار تراکم فرش را می توان به راحتی تغییر داد و متاسفانه بعضی از فراوری نمایندگان فرش برای کاهش نخ مصرفی و هزینه فراوری، تراکم استاندارد فرش را کاهش می دهند و در بیشتر مواقع مقدار تراکم درج شده روی فرش مقدار واقعی نیست.

شرکت فرش امیران برای رفاه حال شما خریداران محترم فروش اینترنتی فرش 700 شانه با تراکم 2550 را به وسیله سایت رسمی فرش امیران برای شما امکان پذیر ساخته است.

شرکت فرش امیران کاشان تمامی محصولات خود را همراه با ضمانت نامه ثبتی 60 ماهه فراوری نموده و برای خریدارانی که به وسیله سایت اقدام به خرید مینمایند، ارسال رایگان به سراسر کشور در نظر گرفته است .

منبع: اتاق
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1388

به "فرش ماشینی 700 شانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرش ماشینی 700 شانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید