اجاره خانه در شمال شهر تهران چقدر است؟

به گزارش مجله مدیریت ناب، آگهی های آنلاین این روز ها رونق خوبی پیدا نموده اند و بسیاری از معاملات به یاری همین آگهی ها صورت می گیرد. در این گزارش آخرین عدد و رقم های مربوط به خرید مسکن در اصفهان، محله های شمالی تهران و خودرو های صفرکیلومتر و کارنموده را آنالیز می کنیم؛ آگهی هایی که طی یک هفته گذشته در سایت دیوار منتشر شده اند.

اجاره خانه در شمال شهر تهران چقدر است؟

میانه قیمت مسکن در محله های شمالی تهران

زعفرانیه از محله های اعیان نشین مرکز است و طی یک هفته گذشته با افزایش 8/6 درصدی، میانه قیمت آپارتمان های نوساز در این محله، گران تر از سایر نقاط تهران ثبت شده. طبق اطلاعات سایت دیوار خرید هر مترمربع آپارتمان مسکونی دو تانچ سال ساخت در زعفرانیه حدود 117 میلیون تومان ارزش دارد. با این حساب خرید یک واحد آپارتمان نوساز و 80 متری، ممکن در این محله 9 میلیارد و 30 میلیون تومان خرج بردارد.

اجاره بها در محله های شمال تهران

دارآباد در شمال شرق تهران قرار گرفته است و مستاجران این منطقه بابت یک واحد آپارتمان مسکونی 80 متری نوساز ماهانه 14 میلیون و 880 هزار تومان اجاره کامل می پردازند. رقم بالایی است، اما همین عدد در الهیه تقریبا دوبرابر می گردد و به 28 میلیون و 560 هزار تومان می رسد.

قیمت مسکن در اصفهان

محله تالار در مرکز شهر اصفهان یکی از گران ترین منطقه ها این شهر است. خرید یک آپارتمان 80 متری دو تا پنج سال ساخت در این محله تقریبا یک میلیارد و 690 میلیون تومان آب می خورد. با نصف این بودجه در شاهین شهر که از توابع اصفهان است، می گردد صاحب خانه شد.

اجاره نشینی در اصفهان چقدر هزینه دارد؟

میانه نرخ اجاره بهار در منطقه جابرانصاری اصفهان چیزی حدود پنج میلیون و 440 هزار تومان تخمین زده می گردد. محله ای که تقریبا در بخش شمالی این شهر واقع شده. این رقم نسب به هفته قبل افزایش 10 درصدی داشته.

خودرو های صفرکیلومتر میان رده

برلیانس H330 اتوماتیک با افزایش 0/7 درصدی، این هفته به جمع خودرو های گران تر از 400 میلیون تومان وارد شده است. البته طبق اطلاعات سایت دیوار خودرو های میان رده بازار که رنج قیمت آن ها بین 400 تا 650 میلیون تومانی است، طی هفت روز گذشته افزایش قیمت قابل توجهی نداشته اند.

خودرو های کارنموده و کمتر از 500 میلیون تومان

چانگان به وسیله شرکت خودروسازی سایپا مونتاژ می گردد و همین امروز مدل صفرکیلومتر این خودرو حدود 480 میلیون تومان خرید و فروش قیمت خورده. مدل دست دوم این خودرو که محصول سال 97 به بعد است و بیشتر از 10 هزار کیلومتر مسافت طی نموده، به طور میانه 410 میلیون تومان در سایت دیوار آگهی شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1673

به "اجاره خانه در شمال شهر تهران چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره خانه در شمال شهر تهران چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید