غذا هایی که خستگی را از تن تان بیرون می نماید

به گزارش مجله مدیریت ناب، وقتی حبوبات با غذا های غنی از ویتامین سی ترکیب گردد، به راحتی آهن را جذب بدن می نماید.

غذا هایی که خستگی را از تن تان بیرون می نماید

به گزارش برترین ها، روزنامه تلگراف با اشاره به پیامد های ناشی از خستگی بر زندگی روزمره، گزارشی درباره غذا هایی که می تواند خستگی را از بین ببرد منتشر نموده است. تلگراف می نویسد، ما احساس خستگی می کنیم، پس مراقب خودمان نیستیم، که باعث می گردد حتی بیش از پیش احساس خستگی کنیم. اما شما می توانید این چرخه را بشکنید!

همت کنید و این تغییرات کوچک، اما مهم را در رژیم غذایی خود به کار برید.

مراقب آهن خود باشید

آهن منبع انرژی خاموشی است که تخمین زده می گردد از هر هفت زن یک نفر و از هر 20 مرد یک نفر به درجاتی به کم خونی ناشی از فقر آهن مبتلا است. برترین منبع غذایی آهن گوشت قرمز است، اما به دلایل بهداشتی و اخلاقی، بسیاری از ما سعی در کاهش مصرف آن داریم.

خوشبختانه، منابع گیاهی زیادی برای تامین آهن وجود دارد- مانند سبزی های تیره و برگ دار، میوه های خشک، و حبوبات- که وقتی با غذا های غنی از ویتامین سی (C) مانند انواع توت ها و مرکبات و گوجه فرنگی ترکیب گردد، به راحتی آهن را جذب بدن می نماید.

این سالاد نمونه ای عالی است. با مخلوط کردن یک قاشق غذاخوری روغن زیتون، آب، و رنده کردن پوست نصف لیمو، یک قاشق چای خوری عسل، یک قاشق چای خوری آویشن خشک، و کمی نمک و فلفل، سس درست کنید.

در یک کاسه بزرگ، یک کیسه اسفناج تازه آبکش شده، نصف کنسرو نخود آبکش شده، 40 گرم زردآلو خشک ریز خردشده، 100 گرم گوجه فرنگی گیلاسی، و 40 گرم زیتون سیاه نصف شده بریزید. روی آن سس بریزید. خوب هم بزنید تا همه چیز کاملا با سس مخلوط گردد. حالا روی آن مقداری پنیر فتا خرد کنید تا کامل گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 24 خرداد 1402 بروزرسانی: 24 خرداد 1402 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 2206

به "غذا هایی که خستگی را از تن تان بیرون می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غذا هایی که خستگی را از تن تان بیرون می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید