طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرگزاری خبرنگاران- میلک شیک توت فرنگی یکی از محبوبترین انواع میلک شیک است که بسیار ساده درست میشود. این میلک شیک دقیقا طعم توت فرنگی تازه را دارد؛ ولی نه خیلی شیرین است، نه خیلی طعم شیر را دارد. بافت آن هم غلیظ و به رنگ صورتی کم رنگ است. در مقاله امرو قصد داریم شما را با طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی آشنا کنیم. با ما همراه باشید!

طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی

برترین مواد اولیه برای درست کردن میلک شیک توت فرنگی

اگر هوادار میلک شیک باشید، حتما میدانید که مهمترین ماده اولیه یک میلک شیک لذیذ، یک بستنی باکیفیت و خوشمزه است. پس از آن، شیر پرچرب، خامه غلیظ و پرچرب، شکر، و توت فرنگی تازه و کاملا رسیده و شیرین. در نهایت، اگر دوست داشته باشید بافت نهایی میلک شیک کرمی و نرم باشدف میتوانید مقداری پودر شیر خشک به مواد اولیه اضافه کنید؛ البته این کار ضروری نیست و بستگی به خودتان دارد.

مواد اولیه و لوازم مورد احتیاج برای درست کردن میلک شیک توت فرنگی

شما میتوانید با این مقدار مواد اولیه، 2 لیوان عظیم یا 4 لیوان کوچگ میلک شیک توت فرنگی درست کنید که آماده کردن آن به تنها 10 دقیقه زمان احتیاج دارد.

  1. هشت اونس توت فرنگی تازه، به علاوه مقداری بیشتر برای تزئین کردن روی میلک شیک
  2. دو قاشق غذاخوری گرانول شکر
  3. یک قاشق چایخوری عصاره وانیل
  4. سه چارم فنجان تا 1 فنجان شیر پرچرب
  5. یک قاشق غذاخوری پودر شیر مالت یا شیر خشک معمولی (اختیاری)
  6. یک پیمانه بستنی توت فرنگی با کیفیت (بدون طعم و رنگ افزودنی)
  7. دستگاه مخلوط کن
  8. فنجان و قاشق مخصوص مقدار گیری مواد اولیه
  9. یک کاسه میانه
  10. چاقو و تخته برش

مراحل درست کردن میلک شیک توت فرنگی

مرحله اول: توت فرنگی ها را آماده نموده و فریز کنید.

در ابتدا 8 اونس توت فرنگی تازه را خوب بشویید و به شکل لایه های نازک برش بزنید. بعد آنها را داخل یک کاسه میانه بریزید، 2 قاشق غذاخوری گرانول شکر و 1 قاشق چایخوری عصاره وانیل را اضافه کنید و مواد را خوب با هم مخلوط کنید. سپس مخلوط را برای مدت حدودا 1 ساعت داخل فریزر قرار بدهید.

مرحله دوم: لیوانهای مخصوص میلک شیک را فریز کنید.

زمانی که مخلوط توت فرنگی داخل فریزر قرار گرفته است، 2 لیوان عظیم مخصوص میلک شیک یا 4 لیوان کوچک را هم داخل فریزر قرار بدهید تا خنک بشوند.

مرحله سوم: مخلوط توت فرنگی را با شیر میکس کنید.

توت فرنگیها را همراه با تمام شربتی که در انتهای کاسه جمع شده است در مخلوط کن بریزید. سپس سه چهارم فنجان شیر پرچرب را به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید تا توت فرنگیها کاملا له بشوند. یادتان باشد که اصلا نباید تکه های عظیمی از توت فرنگی داخل مخلوط باقی بماند.

مرحله چهارم: اگر دوست دارید، کمی پودر شیر خشک به مخلوط اضافه کنید.

در صورت تمایل 1 قاشق غذاخوری پودر شیر مالت یا شیر خشک به مخلوط میلک شیک اضافه کنید و مواد را خوب هم بزنید تا به بافتی کرمی برسید.

مرحله پنجم: بستنی را مخلوط میلک شیک اضافه کنید.

در این مرحله، ظرف دستگاه مخلوط کن را از روی پایه آن بردارید و 1 پیمانه بستنی توت فرنگی را به مواد میلک شیک اضافه کنید و با استفاده از یک قاشق هم بزنید. اگر حس کردید که بافت میلک شیک خیلی غلیظ شده است و خوب نمیتوانید آن را هم بزنید، میتوانید یک چهارم فنجان شیر دیگر با مواد اضافه کنید تا کمی رقیق بشوند.

مرحله آخر: میلک شیک را فورا سرو کنید.

لیوانها را از داخل فریزر بیرون بیاورید، میلک شیک را داخل آنها بریزید، روی میلک شیک را با کمی خانه قنادی و تکه های توت فرنگی تزئین کنید، و فورا میلک شیک را نوش میل کنید.

نوش جان!

منبع: yummynotes

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1736

به "طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید