طرح مهم مجلس برای &lrmسهمیه بندی بنزین سرانه خانوار

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرنگاران : سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از قرار دریافت طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار در نوبت رسیدگی کمیسیون اطلاع داد.

طرح مهم مجلس برای &lrmسهمیه بندی بنزین سرانه خانوار

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، مالک شریعتی نیاسر در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

چهارشنبه عصر کمیته 3جانبه آنالیز مسائل وزارت نفت با حضور مهندس زنگنه و بعضی نمایندگان در مرکز پژوهشها به میزبانی رئیس مرکز پژوهش های مجلس برگزار و بر 7 محور توافق شد.

شب گذشته هم رئیس مجلس شورای اسلامی به طرح مهم مجلس برای سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار اشاره نمود، که در نوبت رسیدگی کمیسیون انرژی قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، رئیس مجلس شورای اسلامی شب گذشته در بخشی از گفت و گوی زنده تلویزیونی با مردم تاکید نمود که از دیگر مواردی که در اصلاح ساختار بودجه باید مورد توجه قرار گیرد این است که امروز حدود 45 تا 50 درصد خانواده ها ماشین ندارند و ما به 50 درصد افرادی که ماشین دارند سوبسید انرژی و بنزین می دهیم اما فردی که مستضعف است و در روستا یا شهرستان زندگی می نماید و به حمل و نقل عمومی نیز دسترسی ندارد، یارانه نمی دهیم.

آیا این عدالت است فردی که خودش یک ماشین برای رفتن به شمال و یک ماشین برای رفتن به کویر دارد و فرزندش یک ماشین برای دوردور کردن در اندرزگو دارد هر چقدر که می خواهد بنزین 3000 تومانی بزند اما یک فرد روستایی هیچ یارانه ای دریافت نکند؟ چطور یک پیرمرد روستایی در زهک زابل این موضوع را متوجه می گردد اما بنده که رئیس مجلس هستم از آن درکی ندارم.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1315

به "طرح مهم مجلس برای &lrmسهمیه بندی بنزین سرانه خانوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح مهم مجلس برای &lrmسهمیه بندی بنزین سرانه خانوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید