سازندگان دیز گان ساخت یک بازی محیط باز جدید را آغاز نموده اند

به گزارش مجله مدیریت ناب، در طول هفته های اخیر نام بازی دیز گان را بارها و طی خبرهای مختلف شنیدیم. هواداران این بازی خبر غیر رسمی لغو دنباله آن را شنیده اند و چند وقتی است که از سونی درخواست تجدید نظر نسبت به این تصمیم را دارند. با این حال، سونی رسما خبر از ساخت یک بازی کاملا متفاوت را در استودیوی سازنده دیز گان داده است. طبق گفته مدیر استودیوهای پلی استیشن، استودیوی سونی بند مشغول کار روی بازی محیط باز دیگر شبیه به دیز گان است.

سازندگان دیز گان ساخت یک بازی محیط باز جدید را آغاز نموده اند

طبق گفته هرمن هولست، مدیر استودیوهای بازی سازی سونی، آن ها اعتقاد زیادی به خلق مجموعه های کاملا جدید دارند و می خواهند با ساخت بازی های کاملا جدید، ریسک نمایند و صنعت بازی را جلو ببرند. صد البته که بازی دیز گان با یک مجموعه جدید که صنعت بازی را به سمت جلو می راند فاصله ای بسیار داشت و خوشبختانه سونی هم متوجه این نکته شده است.

در همین زمینه مدیر استودیوهای پلی استیشن گفته است: خلق مجموعه های جدید بسیار برای ما مهم است. مجموعه های جدید هستند که بازی های ویدیویی را زنده نگه داشته اند و به آن جان می دهند. البته که مجموعه های جدید هم فقط یکی از استراتژی های مختلف ما هستند. در نهایت، من می خواهم استودیوهای پلی استیشن در همه حال ریسک نمایند. می خواهم به تاریخ پلی استیشن نگاه کنیم و نسبت به آن جلو رویم، مرزهای بازی را در هم بشکنیم و بازی هایی بسازیم که اهمیت دارند. بازی هایی که هیچ جای دیگری حاضر نیستند آن ها را بسازند.

هولست ادامه داده است: به همین دلیل هم استودیوی بند در حال حاضر مشغول کار روی یک مجموعه جدید است. بازی جدیدی که آن ها اشتیاق بسیار زیادی برای ساختش داشتند. این بازی جدید بر پایه سیستم های بازی های محیط باز آن ها که برای دیز گان فراوری نموده بودند، ساخته خواهد شد. واقعا برای کاری که استودیوی بند آغاز نموده خرسند هستم.

اطلاعات بیشتری از این پروژه جدید استودیوی بند اعلام نشده است و با توجه به اینکه می دانیم ساخت این بازی تازه آغاز شده، انتظار نداشته باشید حتی در چند سال آینده هم از آن بشنوید. سونی حتی حاضر نیست از بازی های فعلی خود که قرار است در آینده نزدیک عرضه شوند، صحبت کند.

بازی دیز گان به تازگی روی کامپیوتر هم عرضه شد و فروش بسیار خوبی در استیم داشت؛ روندی که طبق گفته هولست، در آینده برای دیگر بازی های پلی استیشن هم ادامه پیدا خواهد نمود.

منبع: وبلاگ پلی استیشن

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1611

به "سازندگان دیز گان ساخت یک بازی محیط باز جدید را آغاز نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازندگان دیز گان ساخت یک بازی محیط باز جدید را آغاز نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید