خبرنگاران ترامپ: توافق با دموکرات ها بسیار سخت تر از کنار آمدن با روسیه، کره شمالی و چین است

به گزارش مجله مدیریت ناب، تهران- خبرنگاران- رییس جمهوری آمریکا روز سه شنبه اعتراف کرد که توافق با بعضی از دموکرات ها بسیار سخت تر از کنار آمدن با رهبران روسیه، کره شمالی و چین است.

خبرنگاران ترامپ: توافق با دموکرات ها بسیار سخت تر از کنار آمدن با روسیه، کره شمالی و چین است

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از واشنگتن پست، دونالد ترامپ با شروع فرایند رای گیری انتخابات ریاست جمهوری 2020 به فاکس نیوز گفت: فکر می کنم فرصت خوبی برای پیروزی در انتخابات داشته باشم اما احتمال شکست در مقابل رقیب دموکرات را نیز رد نکرد.

ترامپ در شرح چهار ساله مدت ریاست جمهوری خود از عملکرد مقامات دموکرات مانند نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان، چارلز شومر رهبر اقلیت مجلس سنا، آدام شیف نماینده دموکرات کالیفرنیا انتقاد کرد و آنان افراد وحشتناک خواند.

بر اساس این گزارش ، تمام مقام های دموکراتی که ترامپ از آنان به بدی بسیار یاد کرد از جمله شخصیت هایی هستند که نقش بسزایی در فرایند استیضاح ترامپ در سال گذشته داشتند.

رییس جمهوری آمریکا اضافه نمود: ما با افراد وحشتناکی مانند شیف حیله گر، نانسی دیوانه و شومر گریه کن برخورد داشته ایم.

ترامپ تاکید نمود که شما با افرادی برخورد می کنید که بسیار فریبنده هستند.

ترامپ در دسامبر (دی ماه) 2019 با دو اتهام سوء استفاده از قدرت و اخلال در کار کنگره با اکثریت آرا در مجلس نمایندگان استیضاح شد، اما سنا با اکثریت جمهوریخواه پس از 12 روز برگزاری جلسات دادگاه، او را از این اتهامات تبرئه کرد.

با این حال، نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا اظهار داشت ترامپ برای همواره تاریخ جزو رییسان جمهوری استیضاح شده آمریکا خواهد بود که به خاطر تضعیف امنیت ملی استیضاح شد.

فرایند استیضاح ترامپ با اطلاعاتی که از یک فرد افشاگر به مجلس نمایندگان رسید، کلید خورد.

این افشاگر که هیچ گاه نام وی مطرح نشد و حتی جان رابرتز رییس دیوان عالی آمریکا که ریاست محکمه ترامپ را برعهده دارد هم اجازه قرائت سوال در این باره را نداد، اطلاعاتی را برملا کرد که نشان می داد ترامپ به وسیله وکیل شخصی خود رودی جولیانی، به ولودیمیر زلنسکی رییس جمهوری جدید اوکراین فشار وارد نموده است تا برای یاری به انتخاب دوباره خود، علیه هانتر بایدن فرزند جو بایدن رقیب انتخاباتی خود تحقیق کند.

این ماجرا به اوکراین گیت شهرت یافت و پس از آنالیز و احضار بعضی از شاهدان، مجلس نمایندگان با اکثریت آرا ترامپ را به سوء استفاده از قدرت و اخلال در کار کنگره متهم ساخت.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1237

به "خبرنگاران ترامپ: توافق با دموکرات ها بسیار سخت تر از کنار آمدن با روسیه، کره شمالی و چین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترامپ: توافق با دموکرات ها بسیار سخت تر از کنار آمدن با روسیه، کره شمالی و چین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید