توافق اولیه آمریکا-روسیه درباره تداوم کاهش تسلیحات هسته ای

به گزارش مجله مدیریت ناب، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، منابع مطلع از توافق روسیه و آمریکا بر روی اصول اولیه تداوم کاهش تسلیحات هسته ای دو کشور خبر می دهند.

توافق اولیه آمریکا-روسیه درباره تداوم کاهش تسلیحات هسته ای

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

البته هنوز تعیین نیست این توافق اولیه به تمدید پیمان استارت نو که تنها پیمان هسته ای باقی مانده میان مسکو-واشنگتن است؛ منجر خواهد شد یا خیر.

با این حال، انتظار می رود تا قبل از برگزاری انتخابات 2020 در تاریخ 13 آبان، توافق اولیه دو کشور علنی گردد- اقدامی که به کارزار دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای تمدید حضور در کاخ سفید یاری خواهد نمود.

به گزارش خبرنگاران، آمریکا پیشتر مدعی شده بود که استارت نو جوابگوی واقعیت های دنیای امروز نیست و باید با الحاق چین به میز مذاکره، به پیمانی سه جانبه تغییر پیدا کند اما در مواجهه با مخالفت پکن، از موضع اولیه خود کوتاه آمد و مدعی شد که فعلاً با روسیه در باب تمدید این پیمان مذاکراتی را در پیش می گیرد و امیدوار است که چین هم در مراحل بعدی به آنها ملحق گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1193

به "توافق اولیه آمریکا-روسیه درباره تداوم کاهش تسلیحات هسته ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق اولیه آمریکا-روسیه درباره تداوم کاهش تسلیحات هسته ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید