تمدید فراخوان پنجمین جشنواره عکس سلامت روان

به گزارش مجله مدیریت ناب، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی عکس سلامت روان، عکاسان و هنرمندان می توانند تا سرانجام روز 12 دی ماه 1397 آثار خود را برای حضور در جشنواره بین المللی عکس سلامت روان به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.mentalhealthexhibition.ir ارسال نمایند.

تمدید فراخوان پنجمین جشنواره عکس سلامت روان

تاکنون 15805 عکس از 2754 عکاس از 78 کشور دنیا به دبیرخانه این رویداد ارسال شده است. با توجه به همزمانی مهلت شرکت در جشنواره با تعطیلات سال نو میلادی، به منظور ایجاد تسهیلات برای شرکت کنندگان بین المللی شورای سیاستگذاری جشنواره تصمیم گرفت تا این فراخوان یک هفته تمدید گردد. پنجمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان مجموعا 8500 یورو جوایز نقدی دارد.

این جشنواره با ایجاد بستری جهت هم افزایی و هم فکری از منظر دیدگاه های متنوع فرهنگی قصد دارد با افزایش آگاهی عمومی در زمینه سلامت روان و حساس کردن جامعه موجب ارتقای سطح سواد سلامت روانی اجتماعی افراد و افزایش شاخص های سلامت روان گردد.

پنجمین دوره جشنواره بین المللی عکس سلامت روان به دبیری محمدرضا صائینی با هدف افزایش آگاهی سلامت روان جامعه با استفاده از هنر عکاسان ایران و دنیا و به منظور بازآفرینی و ارایه موثر موضوعات روان شناختی، توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان، با حمایت دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد و با همکاری کلوپ عکس فوکوس، نمایندگی فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) در ایران و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 117

به "تمدید فراخوان پنجمین جشنواره عکس سلامت روان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید فراخوان پنجمین جشنواره عکس سلامت روان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید