تمام مراکز آموزشی ایتالیا به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد

به گزارش مجله مدیریت ناب، دولت ایتالیا از تعطیلی تمام مراکز آموزشی این کشور تا اواسط ماه جاری برای مقابله با ویروس کرونا اطلاع داد.

تمام مراکز آموزشی ایتالیا به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا برای عید نوروز از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مقامات ایتالیا چهارشنبه بعد از ظهر از تعطیلی تمام مراکز آموزشی این کشور برای مهار ویروس کرونا تا اواسط ماه جاری اطلاع دادند.

به نوشته خبرگزاری رویترز به نقل از خبرگزاری آنسا مقامات ایتالیا تصمیم گرفتند تمامی مدارس و دانشگاه های این کشور را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا تعطیل نمایند. ایتالیا در قاره اروپا به کانون شیوع این ویروس مهلک مبدل شده و تا به امروز دستکم 79 نفر دراین کشور جان خود را از دست داده و بیش از 2500 تن دیگر نیز آلوده شده اند.

این در حالی است که در بلژیک نیز مقامات این کشور از مشاهده دومین فرد آلوده به کرونا اطلاع دادند. به گزارش خبرگزاری فرانسه آلمان نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا در این کشور، صادرات تجهیزات پزشکی را ممنوع اعلام نموده است.

مؤسسه تحقیقاتی رابرت کخ امروز چهارشنبه از افزایش 44 نفری مبتلایان به ویروس کووید19 در آلمان اطلاع داد. مسئولان این مؤسسه طی نشست خبری اعلام کردند با اضافه شدن این مبتلایان جدید، تعداد کل افراد درگیر با ویروس جدید کرونا در آلمان به 240 نفر افزایش یافته است. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیغام/ق

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 794

به "تمام مراکز آموزشی ایتالیا به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام مراکز آموزشی ایتالیا به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید