تست کرونا در تهران الزامی شد

به گزارش مجله مدیریت ناب، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: انجام غربالگری کرونا (تست ابتلا به کرونا) با هدف شناسایی مبتلایان و ناقلان این بیماری در تهران الزامی شد.

تست کرونا در تهران الزامی شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، هشتمین جلسه رؤسای کارگروه های پنجگانه مقابله با کرونا که به صورت مجازی با حضور رضا کرمی محمدی رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران، محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی، اسحاق بهادری مدیرکل منابع انسانی، غلامحسین محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و سایر رؤسای کارگروه برگزار گردید؛ پس از ارائه گزارش آخرین شرایط کرونا در کشور و پایتخت و بیان ضرورت شناسایی افراد مبتلا به کرونا مقرر شد با همکاری شهرداری تهران به ویژه سرای محلات غربالگری در سطح پایتخت انجام گردد.

کرمی محمدی جانشین شهردار تهران در ستاد ملی مقابله با کرونا است که ریاست این جلسه را بر عهده داشت بر انجام تست کرونا در تهران تأکید کرد.

وی ضمن تاکید بر تداوم راهبرد فاصله گذاری اجتماعی گفت: کماکان این نگرانی مطرح است که طی روزهای آینده در صورت عدم رعایت فاصله اجتماعی آمار ابتلا به کرونا در پایتخت افزایش یافته و پیغامدهای آن موجب لطمه به نظام درمانی گردد.

در این جلسه همچنین جوادی یگانه معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در مورد معضل تجمع معتادان متجاهر در محدوده محله هرندی تأکید کرد که شهرداری تهران تمامی تعهدات تعریف شده برای این نهاد در مورد حل این معضل را انجام داده است و برطرف کامل مسائل پیش آمده نیازمند ورود فعال سایر سازمان ها است.

در این جلسه همچنین غلامحسین محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران نیز ضمن اشاره به تماس شهردار تهران با شهردار رم گفت: همکاری های بین المللی میان شهرهای عظیم دنیا در دستور کار قرار گرفته است و برهمین اساس طی هفته جاری برنامه تبادل تجربیات پایتخت ها در فرآیند مقابله با کرونا پیگیری و شهردار تهران با جمعی از شهرداران کلان شهرهای دنیا گفت و گو خواهد نمود.

انتهای پیغام/4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 882

به "تست کرونا در تهران الزامی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست کرونا در تهران الزامی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید