ترکیب رنگ در لباس آقایان

به گزارش مجله مدیریت ناب، شما به عنوان یک آقا تا به حال به این موضوع فکر نموده اید که ترکیب رنگ لباس آقایان چقدر در استایل و خوشتیپ بودن و بدتیپ بودن تاثیرگذار است؟

ترکیب رنگ در لباس آقایان

بعضی از آقایان هنگام انتخاب لباس در ترکیب رنگ ها دچار سردرگمی می شوند. شاید در نگاه اول کمی گیج کننده برسد اما بسیار ساده است. در این مورد تا کنون چه مطالبی خوانده اید؟ آبی و سبز نباید با هم ست شود؟ دوست دارید بر خلاف قوانین مد عمل کنید؟ در این مقاله خبرنگاران شما با چگونگی ترکیب رنگ لباس آقایان به شیک ترین حالت ممکن آشنا می شوید.

استایل کلاسیک

وقتی استایل را کلاسیک نگه دارید در واقع ریسک نکرده اید و هیچ چیزی را از دست نمی دهید. ترکیب رنگ های کلاسیک اغلب بهترین انتخاب است. برای ترکیب رنگ با یک پیراهن سفید، از هر رنگی که می خواهید بهره ببرید. به طور کلی وقتی رنگی را با رنگ های کلاسیک ترکیب می کنید امکان اشتباه کمتری وجود دارد.

ترکیب رنگ سرمه ای و خاکستری: ترکیب این دو رنگ در عین سادگی بسیار شیک و زیباست. در اعصار مختلف از این دو رنگ در کنار هم استفاده شده و هنوز هم زیبایی و وقار خود را از دست نداده است.

خاکستری، مشکی، سفید، قهوه ای و سرمه ای رنگ های کلاسیک محسوب می شوند که معمولا باید 80% کمد مردان را در بر بگیرند.

ترکیب رنگ تیره تر

اگر رنگ های کلاسیک از نظر شما خسته کننده هستند اما هنوز هم می ترسید از ترکیب رنگ های دیگر بهره ببرید. بهتر است برای آغاز رنگ های تیره تر را به کار ببرید. به طور مثال اگر جرات استفاده از رنگ قرمز را ندارید، زرشکی را جایگزین کنید یا اگر در استفاده از رنگ آبی دو دل هستید از رنگ سرمه ای بهره ببرید. این کار را همچنین برای رنگ های سبز، زرد و… نیز می توانید به کار ببرید.

ترکیب رنگ در لباس آقایان

برای استفاده از رنگ های روشن شما دو راه پیش رو دارید و اینکه کدامیک را به دیگری ترجیح می دهید به سلیقه شخصی شما باز می شود.

از پوشیدن لباس های رنگی نترسید: اگر عاشق یک نیم بوت قرمز رنگ هستید اما در استفاده از آن مطمئن نیستید، حتما آن نیم بوت قرمز رنگ را به پا کنید. استفاده از رنگ شاید کمی ریسکی باشد اما این اجازه را می دهد تا شما شخصیت خود را راحت تر به دیگران معرفی کنید. شلوار زرد؟ پیراهن قرمز؟ چه ایرادی دارد؟ کافیست با رنگ پوست شما هماهنگ باشد.

از رنگ ها به طور نامحسوس بهره ببرید: از روش لایه بندی بهره ببرید. اگر رنگ غالب خاکستری باشد تنها از یک پیراهن قرمز زیر لباس بهره ببرید. غیر از این رنگ ها را در اکسسوری های خود بیارید. کراوات، کلاه، ساعت و… می تواند رنگی باشد. امضای خود را در استایل با تزریق کمی رنگ به دیگران نشان دهید.

از 2،3 رنگ بهره ببرید: اصلا پیچیده نیست. سعی کنید هیچوقت بیشتر از دو تا سه رنگ در لباستان دیده نشود. استفاده بیشتر از دو، سه رنگ می تواند ست کردن سخت تری به دنبال داشته باشد.

نکته دیگر این است که همواره یک رنگ را به عنوان پایه انتخاب کنید و سپس به دنبال رنگ های هماهنگ با آن بگردید. به طور معمول این رنگ پایه، رنگ تیره تر یا رنگ کلاسیک است. این روش راحت تریست.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی نکته برای خوش تیپی مردان در پاییز را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1190

به "ترکیب رنگ در لباس آقایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب رنگ در لباس آقایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید