تحقق شعار سال جاری در گرو حذف قوانین دست و پاگیر است خبرنگاران

به گزارش مجله مدیریت ناب، نماینده مردم نطنز گفت: تحقق شعار سال مبنی بر فراوری، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در گرو تسهیل امور با حذف قانون های دست و پاگیر و بوروکراسی اداری است.

تحقق شعار سال جاری در گرو حذف قوانین دست و پاگیر است خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، رحمت الله فیروزی پوربادی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال فراوری، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از سوی رهبر انقلاب اضافه کرد: همه ارکان اجرایی و قضایی کشور وظیفه دارند بستر رونق و جهش فراوری را با فراهم کردن همه ابزارها و امکانات لازم در همه بخش ها از جمله تجهیزات و تسهیلات برای صاحبان صنعت، کشاورزی و صنایع دستی مهیا نمایند.

وی با تاکید بر لزوم برداشته شدن محدودیت ها و موانع فراوری، ادامه داد: مجلس هم برای اجرای این مهم عهده دار وظیفه نظارتی است و اگر جای خالی قانونی وجود دارد باید با مصوبات مورد احتیاج به جهش و رونق فراوری یاری کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: با تدابیر خوب دولت، همیاری، وحدت و انسجام مردم موانع سر راه سرمایه گذاری در سال 1400 برطرف و شعارهای نوروزی رهبری در سال های اخیر از جمله اقتصاد مقاومتی، جهش و رونق فراوری تحقق بخشیده گردد.

وی یادآور شد: سال 1399 برای مردم و مسوولان کشور به لحاظ شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید 19، محدودیت ها، تورم و گرانی سخت و پرمشقت بود و سال جاری در راستای توسعه، پیشرفت و عمران شهرستان نظنز و بخش قمصر و از بین بردن مسائل و نارضایتی ها کوشش می گردد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1400 را فراوری؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نام گذاری و تاکید کردند: شعار انقلابی جهش فراوری سال جاری باید با حمایت همه جانبه و برطرف موانع به طور محقق گردد.

ایشان اضافه کردند: تحقق جهش فراوری هم تأثیرات عمیق مالی در کشور از جمله در مساله ارزش پول ملی دارد و هم موجب اعتماد به نفس ملی، رضایتمندی عمومی و تضمین نماینده امنیت ملی است.

شهرستان 47 هزار نفری نطنز در فاصله نزدیک به 125 کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1531

به "تحقق شعار سال جاری در گرو حذف قوانین دست و پاگیر است خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقق شعار سال جاری در گرو حذف قوانین دست و پاگیر است خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید