تاکید ترامپ بر پیروی سران گروه 7 از الگوی اقتصاد آمریکایی!

به گزارش مجله مدیریت ناب، رئیس جمهور آمریکا در جریان دیدار های خود با سران کشور های گروه هفت متحدان را به پیروی از الگوی آمریکا جهت حل و فصل مسائل مالی جهان تشویق خواهد نمود.

تاکید ترامپ بر پیروی سران گروه 7 از الگوی اقتصاد آمریکایی!

به گزارش ، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در جریان دیدار های خود با سران کشور های گروه هفت در فرانسه به تمجید از سیاست های مالی دولت خودش پرداخته و متحدان را به پیروی از الگوی آمریکا جهت حل و فصل مسائل مالی جهان تشویق خواهد نمود.

بر این اساس، ترامپ از شنبه تا دوشنبه در نشست گروه 7 شرکت خواهد نمود. مقام های ارشد دولت آمریکا به شرط عدم افشای نام به رویترز گفته اند او قرار است با رهبران کشور های انگلیس، فرانسه، آلمان، ژاپن، هند و کانادا دیدار کند.

خبرگزاری رویترز تبادل نظر های ترامپ با نمایندگان این کشور ها را پیچیده توصیف نموده، زیرا سیاست های تجارتی ترامپ باعث اختلاف بسیاری از اعضای گروه 7 با دولت آمریکا شده است. علاوه بر مسائل تجاری، احتمال می رود سران کشور ها با ترامپ در مورد تمایل او برای ورود مجدد روسیه به گروه 7 هم اختلاف نظر داشته باشند.

ترامپ چند روز پیش گفته بود از پیوستن مجدد روسیه به گروه 7 و تبدیل آن به گروه 8 حمایت می نماید. روسیه در سال 2014 از نشست 8 کشور صنعتی کنار گذاشته شد و از آن موقع تاکنون نشست مزبور در قالب G-7 برگزار می گردد. این نخستین بار نیست که ترامپ از بازگشت روسیه به جمع این کشور ها حمایت می نماید. او سال گذشته هم در آستانه برگزاری نشست گروه-7 خواهان بازگشت روسیه به جمع این کشور ها شد.

منبع: فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 302

به "تاکید ترامپ بر پیروی سران گروه 7 از الگوی اقتصاد آمریکایی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید ترامپ بر پیروی سران گروه 7 از الگوی اقتصاد آمریکایی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید