بشار اسد: در شرایط جنگ، کار و تولید دفاع از میهن است

به گزارش مجله مدیریت ناب، رئیس جمهور سوریه امروز در بازدید از منطقه صنعتی حسیاء در استان حمص سوریه که نخستین هدف گروه های تروریستی برای تجزیه سوریه بود، تاکید کرد کشوری که تولید ندارد، مستقل نیست.

بشار اسد: در شرایط جنگ، کار و تولید دفاع از میهن است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بشار اسد رئیس جمهور سوریه امروز از تعدادی از تأسیسات و کارخانه ها در شهر صنعتی حسیاء در حمص بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، برخی از این کارخانه ها در شرایط سخت در طول جنگ تحمیلی علیه سوریه تأسیس شده و در حمایت از اقتصاد ملی و تأمین بخش مهمی از نیاز های بازار سوریه در زمینه های مختلف نقش داشته است.

بشار اسد در این بازدید با کارگران، تکنسین ها و صاحبان کارخانه ها ملاقات کرد و در مورد فرایند تولید، نیاز های آن و راه های حمایت از این فرایند با آن ها مصاحبه و تأکید کرد که افزایش تولید مهمترین هدف برای پیشرفت اقتصاد و بهره گیری از ظرفیت های انسانی و فنی موجود است.

رئیس جمهور سوریه همچنین گفت: کشوری که تولید نمی کند، کشور مستقلی نیست و کار در شرایط جنگ علاوه بر اینکه افتخار و اخلاق است، دفاع از میهن نیز شمرده می شود.

حمص از نظر جغرافیایی بزرگترین استان سوریه است و با بیش از 42 هزار کیلومتر مربع، 22 درصد از خاک سوریه را دربرگرفته و پس از استان های دمشق و حلب سومین شهر بزرگ سوریه از نظر جمعیت است و از همین رو اولین هدف گروه های مسلح از ابتدای بحران سوریه باشد.

حمص در مرکز سوریه واقع است و از شمال به حماه و از غرب به طرطوس و لبنان و از شرق به دیر الزور و رقه و از جنوب به دمشق و از جنوب شرقی به عراق و اردن متصل می شود.

ارتش سوریه در اردیبهشت ماه 1393 شمسی با با بازپس گیری حمص و سرکوب گروه های تروریستی هدف آن ها و گردانندگانشان در تجزیه و سپس محاصره دمشق و مناطق ساحلی دیگر را ناکام گذاشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1597

به "بشار اسد: در شرایط جنگ، کار و تولید دفاع از میهن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بشار اسد: در شرایط جنگ، کار و تولید دفاع از میهن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید