این 7 جاذبه کلن آلمان را ببینید تا خوش شانسی عدد 7 نصیبتان شود!

به گزارش مجله مدیریت ناب، دیدنی های کلن آلمان

کلن چهارمین شهر بزرگ آلمان است که در کناره های رود راین قرار گرفته است و مانند بسیاری از دیگر شهرهای این کشور کیفیت زندگی در آن بسیار بالاست. اگر چه این شهر در طول جنگ جهانی دوم آسیب و خسارات زیادی دید و تقریبا کاملا خراب شد اما بازسازی و بازسازی شهر آن را دوباره به حال و هوای سابق برگرداند. به همین دلیل در این شهر می توان ترکیبی از معماری نو و قدیمی را دید، بناهایی که هم خیره کننده و هم اعجاب انگیز هستند. کلن همچنین قدیمی ترین و بزرگ ترین دانشگاه ها را در خود دارد. دیدنی های کلن بسیارند، با این حال مواردی که در پایین گفته شده تاپ ترین پیشنهادهای ما در سفر به کلن هستند. با خبرنگاران همراه باشید.

این 7 جاذبه کلن آلمان را ببینید تا خوش شانسی عدد 7 نصیبتان شود!

کلیسای جامع کلن | Cologne Cathedral

در شهر کلن کلیسایی بزرگ و سر به فلک کشیده وجود دارد که در واقع سمبل این شهر محسوب می گردد. این کلیسای جامع در میراث های جهانی یونسکو هم به ثبت رسیده است و جدای از این یکی از پر بازدیدترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری کلن هم هست. ساخت این کلیسا به سال 1248 برمی گردد و تکمیل شدن آن در سال 1880 بوده است. واقعا بیشتر شبیه به یک معجزه است که این کلیسا به این خوبی توانسته در طول جنگ جهانی دوم از 14 بمب هوایی جان سالم به در ببرد.

موزه شکلات | Lindt

یکی دیگر از دیدنی های کلن آلمان موزه شکلات Lindt است که در میدان 4000 متری در بندر Rheinau قرار گرفته است. خود سازه هم دیدنی و چشمگیر است و معماری فوق العاده ای دارد و به شکل یک قایق ساخته شده است. بعد از بازدید از این موزه می توانید سری به کارگاه شکلات سازی آن بزنید و سفارش شکلات بدهید که از طریق بهترین استادهای شکلات سازی تهیه می گردد. به هر کسی که دوستدار شکلات است پیشنهاد می کنیم تا این موزه را ببیند.

تله کابین بر فراز رود راین

این کابین ها می توانند همزمان 2000 نفر را از بالای رودخانه جا به جا کنند، این ماشین ها همچنین منظره فوق العاده ای از شهر را هم به نمایش می گذارند. با این کابین های کابلی بر فراز رود راین می توانید از باغ وحش کلن که در شرق راین واقع شده است به پارک راین در غرب بروید. البته از این کابین های کابلی فقط در تابستان و ماه های تابستانی می توانید استفاده کنید و آپریل تا اکتبر بهترین زمان است. اگر در پی منظره ای فوق العاده از رودخانه هستید بنابراین این کابین های کابلی می توانند گزینه خوبی باشند، مطمئن باشید ارزش امتحان کردن دارند.

شهر قدیمی کلن

همین که دارید از بی شمار کلیساها و بناهای تاریخی کلن دیدن می کنید، به شهر قدیمی کلن برمی خورید، جایی دوست داشتنی که در واقع بیشتر جاهای تاریخی در آن قرار دارند. علاوه بر کلیسای قدیمی سن مارتین، کوچه پس کوچه های این منطقه پر است از خانه های قدیمی، گالری ها، مغازه ها، کافه ها و رستوران های مختلف. از دیگر دیدنی هایی که در شهر قدیمی کلن واقع شده است، شهرداری شهر کلن است که قدیمی ترین ساختمان عمومی در کلن است، تاریخچه این ساختمان به 900 سال قبل بر می گردد.

کلیسای آلتنبرگ کلن | ALTENBERG

در فاصله 6 کیلومتری از کلیسای جامع کلن، کلیسای جامع دیگری به نام آلتنبرگ Altenberg واقع شده است که به آن کلیسای جامع Bergischer هم گفته می گردد و یکی از بهترین نمونه های معماری گوتیک است. این کلیسا در سال 1259 ساخته شده است و داخل آن به بهترین شکل ممکن چیدمان و دکور شده است و شیشه های رنگی زیبایی دارد. این کلیسا نمای خیلی منحصر بفردی دارد که آن را از بقیه کلیساهای اروپا جدا می کند.

کلیسای سن گرئون کلن | St. Gereon

احتمالا غیر عادی ترین کلیسای کلن کلیسای سن گرئون (St. Gereon) باشد، سازه ای مجذوب کننده با راهرویی بسیار طولانی که با موزاییک ها و آثار قدیمی قرون وسطایی تزیین شده است.

منبع: adventureinyou.com

منبع: الی گشت
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1924

به "این 7 جاذبه کلن آلمان را ببینید تا خوش شانسی عدد 7 نصیبتان شود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این 7 جاذبه کلن آلمان را ببینید تا خوش شانسی عدد 7 نصیبتان شود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید