این رندرها 7 دوربین هواوی میت 30 پرو را نشان می دهند

به گزارش مجله مدیریت ناب، اگرچه تا حالا اطلاعات زیادی در خصوص هواوی میت 30 پرو منتشر شده، ولی از لحاظ طراحی این اولین باری است که از جانب یک منبع موثق، رندرهایی از تمام زوایای این گوشی منتشر می گردد. البته اکانت توییتری OnLeaks که این رندرها را منتشر نموده، گفته که شاید در طراحی نهایی شاهد اختلافات جزئی نسبت به این رندرها باشیم. در هر صورت، طبق این تصاویر شاهد تعبیه 7 دوربین در بدنه این گوشی هستیم؛ 4 دوربین اصلی در ماژول دایره ای شکل و سه دوربین در بریدگی نمایشگر. ضمناً باید به فقدان دکمه های تنظیم صدا هم اشاره کنیم که در این زمینه قبلا هم گزارشی منتشر شده و ظاهرا به جای آن ها از بخش لمسی استفاده شده است.

این رندرها 7 دوربین هواوی میت 30 پرو را نشان می دهند

هواوی میت 30 پرو مانند نسل های قبلی از بدنه شامل شیشه و فلز بهره می برد و دارای نمایشگر 6.6 اینچی است. همانطور که گفتیم، در بریدگی نمایشگر 3 دوربین سلفی و چند سنسور دیگر تعبیه شده است. طبق گزارش های منتشر شده، دوربین های اصلی این گوشی از دوربین 40 مگاپیکسلی دارای دیافراگم متغیر، دوربین اولترا واید 40 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی و سنسور سه بعدی تشکیل شده است. علاوه بر موارد ذکر شده، باید خاطرنشان کنیم که این گوشی فاقد جک هدفون است.

گفته می گردد هواوی برای این گوشی باتری 4500 میلی آمپر ساعتی استفاده نموده از شارژ سیمی 55 وات و شارژ بی سیم 25 وات پشتیبانی می نماید. با توجه به تحریم های امریکا، باید انتظار عدم تعبیه سرویس ها و اپلیکیشن های گوگل را در این گوشی داشته باشیم. در نهایت باید بگوییم که خانواده هواوی میت 30 در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور) رسما معرفی می شوند.

منبع: Android Police

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 315

به "این رندرها 7 دوربین هواوی میت 30 پرو را نشان می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این رندرها 7 دوربین هواوی میت 30 پرو را نشان می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید